کد خبر: 54398 - تاریخ: دوشنبه، 30 ژوئن 2014 - 23:34

رئیس پلیس مبارزه مواد مخدر گیلان خبر داد:

کشف 32 کیلوگرم مواد مخدر در گیلان

رئیس پلیس مبارزه مواد مخدر گیلان از کشف 32 کیلوگرم انواع مواد مخدر از یک خودروی سواری در این استان خبر داد.

به گزارش خوبان، سید رسول صمدی بعد از ظهر امروز در جلسه انتظامی گیلان با اشاره به گزارش‌های مردمی مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی توزیع مواد مخدر در استان اظهار کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر موضوع مذکور را پیگیری کرد.

وی از تحقیقات ماموران عملیات ویژه پلیس خبر داد و افزود: ماموران پلیس از انتقال مقدار قابل توجهی مواد مخدر توسط فرد مذکور به گیلان مطلع شدند.

صمدی با بیان اینکه قاچاقی مذکور به همراه اعضای باند مواد مخدر قاچاق در یک مرحله عملیات با همکاری پلیس رودبار دستگیر شدند، تصریح کرد: متهم قصد داشت در پوشش خانواده مواد مخدر را با یک دستگاه خودروی سواری از اصفهان به گیلان منتقل کند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان به کشف 29 کیلوگرم حشیش و 2 کیلو و 450 گرم تریاک از زیر روکش خودروی سواری متعلق به قاچاقچیان مذکور اشاره کرد و گفت: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

وی در ادامه از کشف 450 گرم ماده روانگردان شیشه و دستگیری سه نفر قاچاقچی در یک عملیات خبر داد و یادآور شد: سه ماهه امسال پلیس مواد مخدر گیلان 16 درصد افزایش کشف مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

صمدی شماره تلفن 128 پلیس مبارزه با مواد مخدر را آماده دریافت اخبار و گزارش‌های مردمی به صورت شبانه‌روزی اعلام کرد و افزود: امسال پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان 57 درصد افزایش انهدام باند قاچاق نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان با اشاره به وجود 50 هزار نفر معتاد شناسنامه‌دار در استان، اظهار کرد: تعداد دو هزار نفر معتاد در رشت شناسایی شدند. وی آموزش در حوزه پیشگیری را حائز اهمیت خواند و بیان کرد: سال گذشته 50 هزار نفر ساعت آموزش توسط پلیس گیلان در زمینه پیشگیری انجام شده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads