کد خبر: 54207 - تاریخ: شنبه، 28 ژوئن 2014 - 16:52

مسئول بخش مبارزه با جنگ نرم نهاد رهبری در دانشگاه های کشور:

هدف شبکه “اهل بیت” ایجاد تفرقه و توهین به انقلاب اسلامی است

مسئول بخش مبارزه با جنگ نرم نهاد رهبری در دانشگاه های کشور، گفت: هدف شبکه “اهل بیت” ایجاد تفرقه و اهانت به نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خوبان به نقل از دیار باران، حجت الاسلام سعید عبدالهی در سالروز شهادت شهید بهشتی و هفتاد و دو تن از یاران ایشان، اظهار کرد: خون شهدا ریشه نظام جمهوری اسلامی را مستحکم ساخته است و ماندگاری انقلاب اسلامی را رقم زد.

تفکر عاشورایی بر انقلاب اسلامی ایران سایه انداخته است

وی ایداولوژی و مبنای فکری و اعتقاد راسخ به دین مبین اسلام راستین و ناب محمدی و نگاه به قیام عاشورا و فرهنگ نهفته در آن را از عوامل زیر بنایی نظام جمهوری اسلامی ایران برشمرد.

مسئول بخش مبارزه با جنگ نرم نهاد رهبری در دانشگاه های کشور، با تشریح توطئه های جدید دشمنان انقلاب اسلامی ایران، تصریح کرد: استکبار جهانی توطئه های جدید خود را بر مبنای تغییر ارزش ها و باور های اعتقادی مردم هدف گذاری نموده است.

عبدالهی با اشاره به جنگ نرم هجومی با ابزار رسانه در راستای تسخیر قلوب، افکار و اخلاق و رفتار  جامعه  در مورد معضل ماهواره و گسترش دامنه این ابزار استکباری در جامعه، اضافه کرد: شبکه های ماهواره ای با حمایت های همه جانبه آمریکا و سرمایه داران رژیم صهیونیستی در جهان از رشدی قارچ گونه برخوردار می باشند.

وی با کالبد شکافی قالب رسانه ملی در مقابله با جنگ نرم، افزایش شبکه های تخصصی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را در جبهه تهاجم فرهنگی متوازن با دامنه فعالیت دشمن ندانست و ابراز کرد: با توجه به ساختار کنونی رسانه ملی، ۱۲۰ شبکه فارسی زبان در ماهواره با برنامه های متنوع و جذاب برای مخاطب فعالیت های تخریبی خود را انجام می دهند.

سیاست استکبار جهانی تخریب فرهنگ ها و تمدن ها است

این کارشناس مسائل فرهنگی با اشاره به پیچیده شدن نسخه تهاجم فرهنگی در قالب جنگ نرم برای همه ملت ها توسط استکبار جهانی، بیان کرد: استکبار جهانی به دنبال تخریب فرهنگ و سایر اصول این تمدن ها در جامعه بشریت است و فعالیت ۲۴ شبکه مسیحیت تبشیری و وهابیت تکفیری و شبکه های شیعی تند رو مانند “اهل بیت (ع) ” از ابزار های استکباری محسوب می شوند.

مسئول بخش مبارزه با جنگ نرم نهاد رهبری در دانشگاه های کشور با تأکید بر سیاست عمده شبکه های مذهبی فارسی زبان مانند “اهل بیت (ع)” بر اصل ایجاد تفرقه و اهانت به نظام جمهوری اسلامی ایران و توهین به ولایت فقیه، دشمنان را عامل تغذیه کننده این رسانه ها دانست و ابراز کرد: این موج در قالب توطئه های جدید استکبار جهانی در پیکره اسلام و نظام های وابسته به آن جریان پیدا کرده است.

سواد رسانه ای صدا و سیما را باید افزایش داد

عبدالهی در خاتمه با اشاره به نقش رسانه ملی به منظور مقاومت و ایستادگی در جبهه جنگ نرم، اظهار کرد: بیان اعتقادات دینی در راستای شکوفایی حقیقت گمشده جوانان با مطالعه سرگذشت بزرگان دینی و آگاه سازی جامعه نسبت به خطرات ماهواره و رصد توطئه های دشمن از وظایف رسانه ملی محسوب می شود.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads