کد خبر: 54138 - تاریخ: شنبه، 28 ژوئن 2014 - 00:01

در پی برگزاری اردوهای مختلط در ییلاقات ماسال؛

مردم ماسال هنجارشکنی فرهنگی با نام گردشگری را محکوم کردند + تصاویر

خانواده معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان، فرهنگیان، اساتید و دانشجویان و عموم مردم شهرستان ماسال با امضای طوماری ضمن حمایت از خطبه های نماز جمعه 23 خرداد ماه حجت الاسلام موسوی، هنجارشکنی فرهنگی در سطح شهرستان را به نام توسعه گردشگری محکوم کردند.

به گزارش خوبان به نقل از ماسال نیوز، بیست و سوم خرداد ماه سال جاری حجت الاسلام سید هادی موسوی امام جمعه ماسال، ضمن انتقاد از وضعیت فرهنگی شهرستان و برگزاری برخی اردوهای مختلط در ییلاقات، خواستار توجه ویژه مسئولان فرهنگی و برخورد مناسب با هنجارشکنان شده بود.
این سخنرانی امام جمعه ماسال در پی انتقادات حاج محسن حامدی از مداحان اهل البیت (ع) شهرستان در دعای ندبه همان روز مسجد جامع ماسال از وضعیت ناهنجار فرهنگی در سطح شهر و مناطق گردشگری شهرستان انجام شد.
حامدی در مراسم دعای ندبه روز 23 خرداد ماه ضمن انتقاد از وضعیت فرهنگی ماسال، از امام جمعه شهرستان خواسته بود از تریبون نماز جمعه جهت سر و سامان دادن به اوضاع فرهنگی استفاده نماید.
متن بیانیه حمایت مردم ماسال از سخنرانی حجت الاسلام موسوی و محکومت هنجارشکنان فرهنگی که به امضای تعداد زیادی از مردم و نماز گزاران جمعه رسیده به شرح زیر است:

بسمه الله الرحمن الرحیم
فرهنگ آن چیزی است که بنده حاضرم جان خودم را در راه اعتلای آن فدا کنم (مقام معظم رهبری امام خامنه ای)

ما خانواده شهدای گرانقدر، ایثارگران، رزمندگان، فرهنگیان، اساتید و دانشجویان و عموم آحاد و فرزندان ماسال غیور و عزتمند و همه ارادتمندان فرهنگ غنی و تشیع، نمازگزاران و اهالی مساجد و تکایا و هیئات مذهبی شهرستان ماسال؛ ضمن اینکه از فرمایشات امام جمعه محترم شهرستان ماسال حضرت حجت الاسلام موسوی در خطبه های کوبنده نماز جمعه مورخ 23/3/93 حمایت نموده، بیانیه و مطالبه عامّی از سر تعقّل و آزادگی به مسئولان شهرستان عنوان می داریم.
مردمی که فرهنگ کهن و شخصیت عمیق خود را با نثار بهترین و والاترین جوانان این شهرستان حفظ نموده اند، اجازه نخواهند داد تا آرامگاه نیاکانشان و گهواره فرزندانشان محلی باشد برای بد مستی کسانی که اعتقادات و فرهنگ غنی این سرزمین را به سخره گرفته اند. آنانی که آمالشان شهوت رانی و دنیا پرستی است بدانند مردمان ماسال پیرو مکتب حسین بن علی (ع) و از نسل میرزای آزاده ای هستند که شعار عزت مندیشان «هیهات من الذله» بوده و در این راه متعالی و احیای امر به معروف و احیای امر به معروف و نهی از منکر سر و جان خویش را تقدیم حضرت دوست نموده اند.
بدانند که به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد شهری که قرار است جایگاهی باشد برای تربیت و زندگی توأم با آرامش؛ شهری که باید یاوران مهدی موعود (عج) در آن به کمال برسند؛ شهری که باید فرزندانش داعیه دار پیشرفته ترین علوم در سطح جهانی باشد؛ شهری که باید با قهرمان پروری نمایندگانی شایسته در عرصه های بین المللی داشته باشد؛ شهری که باید تمدن غنی و اصیل تالشان و آبا و اجداد خود صیانت نماید، جولانگاه هواپرستی و شهوت رانی و بی بند و باری عده ای قلیل که بنایشان سیاه کردن روزگار شهر سرسبزمان و سلب آرامش ازخانواده هایمان و هنجارشکنی در مقوله عفت عمومی و مکارم اخلاق گردند .
ماسال شهر پاک طینتان می باشد، ماسال شهر عزت مندان و نجیبان روزگار می باشد، ماسال شهر هویت های تأثیرگذار در عرصه ملی و بین المللی می باشد، ماسال شهر حماسه سازان و غیور مردانی است که جان و مال خود را در راه خدا فدا نمودند.
ماسال شهر خداست و فضایی است که برگزیدگان و خاصان و منصوبین به پیامبر مکرم اسلام (امام زادگان) به شایستگی تکریم و تبعیت می گردند.
این طومار بیانگر مطالبه عموم آحاد شهروندی ماسال عزیز از مسئولان فرهنگی، قضایی و امنیتی برای احیای واجب فراموش شده، امر به معروف و نهی از منکر می باشد و خواستار آن است که با برخورد جدی با هنجار شکنان و کسانی که با رفتار خود بد حجابی و بی بند و باری را در سطح شهرستان خصوصا مناطق ییلاقی ماسال برایمان به ارمغام می آورند، نگذارند تا عزت و مکارم اخلاقی ماسالیان نجیب لگدمال شود.
نصر و من ا… و فتح قریب

 

1 3 4

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads