کد خبر: 54088 - تاریخ: جمعه، 27 ژوئن 2014 - 10:29

با برتری مقابل تیم کشتی صومعه سرا؛

تیم کشتی خمام قهرمان رقابت های چهارجانبه کشتی فرنگی نوجوانان شد + تصاویر

به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر، یک دوره مسابقه کشتی فرنگی نوجوانان با حضور ۴ تیم در خمام شد و تیم کشتی فرنگی نوجوانان خمام الف توانست در پایان مقام نخست را از آن خود نماید.

به گزارش خوبان: تیم کشتی فرنگی نوجوانان خمام در مسابقات چهارجانبه کشتی فرنگی گیلان اول شد.

مهیار صفری رئیس هیئت کشتی خمام  در این خصوص گفت: این مسابقات به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر با حضور ۴ تیم و به صورت دوره ای عصر روز گذشته در سالن شهدای خمام برگزار شد که تیم خمام الف موفق شد در دیدار فینال با حساب 7-3 تیم کشتی نوجوانان صومعه سرا را شکست دهد و عنوان نخست این رقابت ها را از آن خود نماید. همچنین تیم کشتی سیاهکل نیز رتبه سوم این رقابت ها را از آن خود نمود.

وی افزود: این رقابت با حضور 40 کشتی گیر و زیر نظر مستقیم هیئت کشتی استان برگزار شد و از خمام دو تیم در قالب تیم های الف و ب در این رقابت ها حضور داشتند.
رئیس هیئت کشتی خمام در خصوص نفرات شرکت کننده در این مسابقات گفت: در تیم کشتی الف خمام به ترتیب محمد نیازمند در وزن 42 کیلو، رضا پور حسین‌ زاده در وزن 46 کیلو، امیرحسین افلاکی در وزن 50 کیلو، علیرضا سهرابی در وزن 54 کیلو، امیرحسین عاقل‌منش در وزن 58 کیلو، پوریا نژاد صفری 63 کیلو، جواد رهبر در وزن 69 کیلو، امیر حق‌شناس در وزن 76 کیلو، احمدرضا حسن‌ پور در وزن 85 کیلو و سالار عیسی‌ پور در وزن 100 کیلو نفرات شرکت کننده در این مسابقات بودند.
مهیار صفری با تشکر از استقبال مردم و مسئولین از این مسابقات اظهار داشت: خوشبختانه این مسابقات با استقبال خوب تماشاگران و مسئولین همراه بود که جا دارد از همه آن ها تشکر نمایم.
وی در پایان از قول مساعد حسینی نسب رئیس شورای شهر خمام در خصوص اختصاص 20 میلیون ریال بابت هزینه خرید تشک خبر داد و افزود: همچنین نقی هدایتی رئیس هیئت کشتی گیلان قول تامین تهیه روکش تشک کشتی تا پایان این هفته را دادند.
گفتنی است؛ حسن تامینی نماینده رشت در مجلس، مسعود رهنما مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان، ولی الله عظمتی فرماندار پیشین رشت، استقامتی بخشدار خمام و جمع دیگری از مسئولین از نزدیک شاهد مسابقه بودند.
در حاشیه
از حواشی جالب این مسابقه لحظه ورود تامینی بود که تماشاگران با شعار « دکتر خوش آمدی» از وی استقبال نمودند و با سردادن شعار« دکتر تشک می خواهیم» خواستار تشک مناسب کشتی برای سالن ورزشی شهدای خمام شدند.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18

 

 

انتهای پیام/

 

 

اخبار مرتبط:

تیم کشتی آزاد خمام مقابل تیم کشتی فومن به برتری رسید

کشتی گیر نونهال خمامی، عنوان سوم مسابقات کشوری را به دست آورد

آینده ی خوبی را برای کشتی خمام پیش بینی می کنم/ باید هدایتی حمایت شود

تیم کشتی فرنگی نونهالان خمام قهرمان استان گیلان شد + تصاویر


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads