کد خبر: 54062 - تاریخ: پنج‌شنبه، 26 ژوئن 2014 - 17:11

عصر دیروز در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار شد؛

مراسم تجلیل از علیرضا نوروزی داور خمامی و کاراته کاهای گیلانی + تصاویر

در مراسمی که روز چهارشنبه در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار شد از علیرضا نوروزی داور خمامی که موفق به کسب درجه آسیایی شده بود، به همراه کاراته کاهای گیلانی که اخیرا در رقابت های غرب آسیا شرکت کرده بودند، تقدیر به عمل آمد.

به گزارش خوبان، مراسم تجلیل از قهرمانان کاراته ظهر دیروز در مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت برگزار شد، در این مراسم از سعید حسنی پور، وحید حسنی پور، مهتاب اسماعیلی، آلاله صعودی و عمادمژدهی  پنج کاراته کا گیلانی و همچنین از علیرضا نوروزی، محمدرضا کمالی و مهدی محمدی، سه داور کاراته استان گیلان که در رقابت های غرب آسیا در عربستان حضور داشتند، تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

6
در این مراسم علاوه بر حضور پنج کاراته کار و سه داور گیلانی،جمع کثیری ازخانواده کاراته استان، مسعود رهنما مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان، علوی رییس هیات کاراته استان، عظمتی فرماندار پیشین رشت و کارگرنیا عضو شورای شهر رشت نیزحضور داشتند.

گفتنی است؛ در آزمون ارتقا داوری آسیا که اخیرا درحاشیه مسابقات غرب آسیا درکشورعربستان برگزار شده بود، علیرضا نوروزی داور خمامی به همراه دو داور گیلانی دیگر توانستند با قبولی در آزمون های عملی وتئوری موفق به کسب درجه آسیایی شوند.

 

1 2 3 4 5 7 8 9

 

 

تصاویر: پورتال هیئت کاراته گیلان

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads