کد خبر: 54049 - تاریخ: پنج‌شنبه، 26 ژوئن 2014 - 15:46

فعالیت‌های افراطی یک فرقه؛

آماده باش کامل شبکه های معاند برای پوشش یک دیدار/ وقتی فرقه شیرازی نورچشم ضد نظام می‌شود+ تصاویر

در حالی که فرقه شیرازی با رواج بدعت‌های جدید در تشیع به دنبال تخریب وجهه تشیع در جهان است، تمامی رسانه های معاند و ضد نظام با هماهنگی با دفتر وی به دنبال بهره برداری هرچه بیشتر از دیدار وی با برخی مبلغین قم هستند.

به گزارش خوبان: دشمنان اسلام همیشه تلاش کرده اند تا افراطی‌گری های زیادی را به اسم اسلام در جهان تشکیل دهند و با حمایت های پشت صحنه از آنها و همچنین تبلیغ فعالیت های این گروه‌ها چهره ای افراطی از اسلام به نمایش بگذارند.

یکی از این چهره های افراطی طیفی موسوم به صادق شیرازی است که با نام فرقه شیرازی در کشور شناخته می شود.

در این راستا دیداری از سوی دفتر وی با برخی از مبلغین در قم برنامه ریزی شده است که با حمایت مستقیم شبکه های ضد نظام و ماهواره ای مانند BBC و VOA همراه شده است.

این شبکه ها و دفتر وی در اقدامی هماهنگ با هم ضمن تبلیغ این برنامه برای پوشش این دیدار نهایت برنامه ریزی را انجام داده اند.

پیش از این روزنامه کیهان در ستون خبرهای ویژه خود مصاحبه ای از حجت الاسلام دانشمند درج کرده است که حجت الاسلام دانشمند در این مصاحبه با اشاره به توطئه‌های دشمنان و شناسایی برنامه‌های تفرقه‌افکنانه آنها گفت: یک جریانی است که می‌خواهد وحدت شیعه را به هم بزند و امت حزب‌الله را علیه خودی‌ها تحریک کند.

دانشمند درباره حضور خود در یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای وابسته به جریان انحرافی و مشکوک شیرازی که تحت پوشش دفاع از تشیع و با حمایت آشکار دولت انگلیس به  تفرقه میان مسلمین دامن می‌زند توضیح داد: یک سال است که با آنها قطع رابطه کرده و از آنان اعلام برائت کرده‌ام و گفته‌ام برنامه‌هایتان مخالف نظام است.

سید صادق شیرازی، برادر سید محمد شیرازی یکی از نزدیکان به ساواک و مخالفین سرسخت امام خمینی (ره) است که در این موارد گوی سبقت را از برادر خود ربوده و موسس فرقه شیرازی شد.

او ساز مخالفت با نظام و انقلاب ایران را کوک کرد و علنا شروع به بدگویی در مورد نظام اسلامی در داخل و خارج کشور نمود.

جریان شیرازی ها که از ابتدا قصد تخریب وجهه تشیع را داشتند و لذا شروع به افتتاح 13 شبکه ماهواره ای به نام های مرجعیت، شبکه جهانی امام حسین 3،2،1 ، الانوار ، بقیع و شبکه های دیگر کردند و در این شبکه ها علنا شروع به بدگویی نسبت به رهبری و مراجع معظم تقلید کردند.

در این میان حتی کار به جایی رسید که در این شبکه و شبکه های طرفدار آنها مانند شبکه فدک که توسط طلبه نمایی به نام یاسر الحبیب در لندن مدیریت می شود، به صورت علنی شروع به وهن مقدسات اسلامی کرد و به عایشه که نزد اهل سنت احترام خاصی دارد و وهن ایشان موجب تفرقه بین مسلمین خواهد شد توهین کرد.

جریان شیرازی بیش از آنکه یک جریان فکری عمیق باشد یک جریان قدرت­طلب سیاسی است که در پوشش مرجعیت و با شعارهای سنتی و سیاست ستیز(سکولاریسم)، به دنبال گسترش نفوذ خود در جامعه شیعی بوده و در این مسیر هر فرد یا جریانی را که به نحوی در مقابل بسط نفوذ خود ببیند با انواع اتهامات اقدام به تخریب وی می نماید.

از دیگر کارهای آیت الله سید صادق شیرازی ترویج قمه زنی و کارهای خلاف شعائر حسینی در شبکه های ماهواره ای تحت مدیرتش می باشد که حتی در ایام محرم کلیپ های بسیاری از قمه زنی که موجب وحشت مردم جهان از آئین مهربان شیعه می شود را ساخته و در این شبکه ها بارها و بارها پخش می کند و اتفاقا جایی را نیز خودش مخصوص قمه زنی ساخته است که امکانات فیلم برداری از این صحنه ها را دارد.

در زیر برخی از مراسم های افراطی این فرقه آمده است:

36ebc7bb-bf10-4b12-aaaa-7a0fc0d89aac

 

dc2ed8fa-9e0c-4fca-a1f4-2ddb532d594a

 

359a80a9-6f08-48e9-9e6d-274b9b3ea918

 

 

منبع: دانا

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads