کد خبر: 54020 - تاریخ: پنج‌شنبه، 26 ژوئن 2014 - 10:15

با هدف تنظیم بازار در ماه مبارک رمضان؛

نمایشگاه طرح ضیافت در رشت گشایش یافت

نمایشگاه طرح ضیافت با هدف تنظیم بازار در ماه مبارک رمضان در شهر رشت گشایش یافت.

به گزارش خوبان: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان چهارشنبه شب در آیین گشایش نمایشگاه مذکور اظهار کرد: تنظیم بازار و تامین مایحتاج ضروری مردم از اهداف دایر شدن نمایشگاه طرح ضیافت است.

 

علی منتظری زمان برگزاری نمایشگاه مذکور را از چهارم تا 14 تیر ماه جاری اعلام کرد و افزود: نمایشگاه طرح ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان از ساعت 10 صبح تا 22 برای بازدید مردم باز است.

 

وی با بیان اینکه نمایشگاه طرح ضیافت با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت، سازمان جهاد کشاورزی و اتاق اصناف گیلان دایر شده است، تصریح کرد: نمایشگاه مذکور در سالن وارش میدان میوه و تره‌ بار رشت گشایش یافته است.

 

منتظری از دایر شدن 50 غرفه در نمایشگاه طرح ضیافت رشت خبر داد و بیان کرد: مواد غذایی پر مصرف ماه مبارک رمضان مانند خرما، حبوبات، گوشت قرمز و مرغ، فرآورده‌های لبنی، قند و شکر، روغن مایع و … در نمایشگاه مذکور عرضه می‌شود.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان به عرضه کالا با تخفیف 5 تا 15 درصد در نمایشگاه طرح ضیافت رشت اشاره کرد و گفت: نمایشگاه مذکور در تعدیل نرخ کالا در بازار تاثیرگذار است.

 

وی در ادامه با اشاره به وجود 100 هزار واحد صنفی در گیلان، خاطرنشان کرد: به ازای هر 25 نفر یک واحد صنفی در استان فعالیت می‌کند.

 

این مقام مسئول بازرسی و نظارت در بازار را حائز اهمیت خواند و یادآور شد: تعداد 10 هزار نفر بازرس افتخاری در حوزه بازرسی و نظارت با سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان همکاری می‌کنند.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با تاکید بر واگذاری امور به مردم، اظهار کرد: نظارت مردم در عرضه و کیفیت مناسب کالا و خدمات در جامعه موثر است.

 

وی به وجود 150 شرکت پخش بزرگ در گیلان اشاره کرد و گفت: تلاش می‌شود شرکت‌های مذکور برای توزیع کالا منسجم عمل کنند.

 

منتظری، توزیع کالای پر مصرف در ماه مبارک رمضان را با همکاری واحدهای صنفی در نقاط مختلف گیلان عنوان کرد.

 

منبع: فارس

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads