کد خبر: 53948 - تاریخ: چهارشنبه، 25 ژوئن 2014 - 11:58

فرمانده نیروی دریایی ارتش در رشت:

نیروی انسانی محور ارتقای توان نیروی دریایی ارتش است

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: نیروی انسانی محور اساسی در ارتقای توان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خوبان، امیر دریادار حبیب‌ الله سیاری صبح امروز در مراسم جشن فارغ‌التحصیلی و اخذ درجه دانش‌آموزان دوره 182 شهید فربد آموزش تخصص‌های دریایی رشت اظهار کرد: توجه به موضوع‌های فرهنگی باید مد نظر کارکنان نیروی دریایی ارتش جمهور اسلامی ایران باشد.

وی به وجود مراکز آموزشی نیروی دریایی ارتش در شمال کشور اشاره کرد و افزود: مراکز آموزشی باید نماد نظم، بالندگی و اقتدار نیروی دریایی ارتش باشند.

سیاری تعمیر و نگه‌داری تجهیزات در نیروی دریایی را حائز اهمیت خواند و بیان کرد: نیروی انسانی محور اساسی ارتقای توان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه مرکز آموزش تخصص‌های دریایی رشت موثرترین آموزش‌ها را در کشور ارائه می‌کند، تصریح کرد: درصد بالایی از کارکنان نیروی دریایی ارتش در مرکز مذکور آموزش می‌بینند.

وی بر ارتقای تربیت و آموزش کارکنان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد و گفت: مربیان با روش‌های آموزشی به‌روز در ارتقای دانش کارکنان تلاش کنند.

سیاری آموزش‌دهندگان را مسئول تربیت کارکنان دانست و یادآور شد: آموزش گیرندگان باید در کسب علم و مهارت دقت لازم را داشته باشند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با تاکید بر استفاده از وسایل کمک‌آموزشی برای ارتقای دانش کارکنان، اظهار کرد: داشتن اعتقاد و ایمان کارکنان برای مقابله با تهدیدهای دشمن بسیار مهم است.

وی در ادامه اهمیت دریای آزاد در رونق اقتصادی کشور را مهم دانست و خاطرنشان کرد: طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری یکی از راه‌های رسیدن به اقتصاد مقاومتی حضور در دریای آزاد است و نیروی دریایی در برقراری امنیت دریای آزاد نقش مهمی دارد. سیاری بر مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن تاکید کرد و گفت: بالندگی فرهنگ اسلامی را باید به دیگران نشان داده و با عزم ملی در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ارتقای بصیرت در جامعه را حائز اهمیت خواند و بیان کرد: کارکنان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با داشتن بصیرت در خط ولایت حرکت می‌کنند.

این مقام مسئول خروجی آموزش تخصص‌های دریایی رشت را نیروهای با ایمان و مقتدر دانست و تصریح کرد: حفظ سلامتی کارکنان به لحاظ ایمنی مهم است.

سیاری به نامگذاری «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» توسط مقام معظم رهبری در سال 93 اشاره کرد و افزود: تلاش کارکنان نیروی دریایی ارتش در اجرای اقتصاد مقاومتی اولویت این نیرو است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش برقراری امنیت در عرصه دریا را به عهده این نیرو عنوان کرد و گفت: نقش نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در تامین امنیت دریا بسیار تاثیرگذار است.

منبع: فارس

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads