کد خبر: 53943 - تاریخ: چهارشنبه، 25 ژوئن 2014 - 10:38

بیستمین دوره جام جهانی - برزیل؛

ایتالیا به قربانیان جام بیستم اضافه شد/ صعود اروگونه و کاستاریکا از گروه مرگ

تیم فوتبال اروگوئه با پیروزی برابر ایتالیا ضمن صعود به مرحله یک‌‌هشتم نهایی جام بیستم، دومین تیم اروپایی این گروه را هم حذف کرد. دیدار تیم‌های انگلیس و کاستاریکا هم با تساوی بدون گل به پایان رسید تا کاستاریکا به عنوان تیم نخست به مرحله دوم صعود کند.

به گزارش خوبان، مرحله گروهی مسابقات فوتبال جام جهانی 2014 برزیل سه‌شنبه شب با برگزاری دو مسابقه از گروه D پیگیری شد که در مهمترین دیدار این گروه تیم فوتبال اروگوئه با برتری یک بر صفر مقابل ایتالیا، ضمن حذف کردن این تیم اروپایی، به مرحله یک‌هشتم نهایی جام بیستم صعود کرد.

در این بازی که از ساعت 20:30 در ورزشگاه “داس دوناس” شهر “ناتال” برزیل برگزار شد، “دیه‌گو گودین” در دقیقه 81 گل برتری تیم اروگوئه را به ثمر رساند تا این تیم پس از حذف کردن انگلستان، ایتالیا دیگر مدعی جام را هم خیلی زود به خانه بفرستد.

در دیگر بازی این گروه که در ورزشگاه ” مینیرائو” شهر “بلو هوریزنته” برگزار شد، دو تیم کاستاریکا و انگلستان به تساوی بدون گل دست یافتند تا تیم کاستاریکا با 7 امتیاز و به عنوان تیم نخست این گروه راهی مرحله دوم جام شود. اروگوئه هم با 6 امتیاز، دیگر تیم صعود کننده از این گروه لقب گرفت.

پس از اینکه اسپانیا قهرمان جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی، خیلی زود از دور مسابقات کنار رفت، ایتالیا قهرمان جام جهانی 2006 آلمان هم خیلی زود حذف شد تا قهرمان دو دوره گذشته جام جهانی، عملکرد بسیار ضعیفی را در این جام از خود به نمایش بگذارند.

منبع: مهر

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads