کد خبر: 53627 - تاریخ: شنبه، 21 ژوئن 2014 - 20:08

آغاز عملیات تعریض جاده حادثه خیز شهرصنعتی رشت

مدیر ساخت و توسعه راه های گیلان از آغاز تعریض و چهار خطه کردن جاده حادثه خیز شهرصنعتی رشت خبر داد.

به گزارش خوبان: محمدرضا نازک کار عصر شنبه در حاشیه بازدید از جاده شهر صنعتی رشت افزود:  عملیات چهار خطه کردن مسیر شهر صنعتی در محور رشت – امام زاده هاشم (ع) به طول 4.5 کیلومتر آغاز شده است.

وی همچنین اظهار داشت: برای این پروژه که شامل 11 متر تعریض و دو خط رفت و دوخط برگشت است چهار میلیارد و 200 میلیون تومان سرمایه گذاری می شود.

 مدیر ساخت و توسعه راه های گیلان زمان اجرای پروژه چهارخطه کردن مسیر شهر صنعتی رشت را یک سال اعلام کرد و گفت: با تکمیل ساخت این پروژه حوادث جاده ای به شدت کاهش می یابد.

وی افزود: احداث راه هاي مواصلاتي اعم از آزادراه ها، بزرگراه ها، راه آهن و غیره يكي از مهمترين شاخصه هاي توسعه يافتگي در هر کشوری است.

نازک کار تصریح کرد: تاثير اين عامل بر رشد و گسترش ساير عوامل توسعه انكارناپذير است و زمينه توسعه از جهات مختلف را فراهم مي آورد.

وی بیان داشت: حمل و نقل و جابجایی کالا و مسافر در کشور از اهمیت بالایی برخوردار است.

مدیر ساخت و توسعه راه های گیلان یادآور شد: حمل و نقل و راه در توسعه کشور و رونق اقتصادی و نیز ایجاد اشتغال نیز تاثیرگذار است بنابراین سرمایه گذاری در توسعه راه های ارتباطی می تواند بسیاری از هزینه های جانبی ناشی از سوانح و تلفات جاده ای و خسارات های مالی را جبران کند.

منبع: مهر

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads