کد خبر: 53494 - تاریخ: پنج‌شنبه، 19 ژوئن 2014 - 11:20

سخنگوی شورای شهر رشت:

شهرداری رشت حق پروفسور سمیعی را به درستی ادا نکرده‌است

سخنگوی کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهررشت گفت: شهرداری شهر باران حق پروفسور مجید سمیعی را به درستی ادا نکرده و باید تندیس این فرهیخته رشتی را در خیابانی که به نام وی است، نصب کند.

به گزارش خوبان: فاطمه شیرزاد عصر چهارشنبه در حاشیه دومین اجلاس روسای کلانشهرهای کشور که در رشت برگزار شد، به خبرنگار مهر اظهار داشت: جانمایی خیابانی که به نام این نابغه شهر رشت مزین شده در خور منزلت مقام عالیقدر رشتی نبوده که باید نسبت به تغییر آن اقدام موثری در سریع ترین زمان ممکن انجام داد.

وی با بیان اینکه تابلوی یادمان پروفسور سمعیعی زیبنده این مقام فرهیخته نیست، افزود: بوستان مشاهیر و مفاخر گیلان در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه در پنجاهمین جلسه فوق‌العاده شورا بررسی نامه های فرمانداری رشت در ارتباط با اعتراض به مصوبات شورا در موضوعات مختلف در دستور کار قرار گرفت، ادامه داد: پاسخ مناسب این نامه ها از سوی شورا به صورت مکتوب به فرمانداری ارائه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در این جلسه تعدادی از طرح ها و لوایح اعلام وصول شد، گفت: همپنین لایحه پیشنهاد حق شارژ برای خودروهای شاغل در تاکسی بی سیم 133 سازمان تاکسیرانی شهرداری به صورت عادی بررسی شد.

شیرزاد از بررسی لایحه واگذاری تبلیغات بر روی بدنه اتوبوس ها خبر داد و اظهار داشت: در راستای لایحه پیشنهادی شهرداری در مورد کمک به دبیرخانه همایش مشاهیر و مفاخر گیلان اعطای مبلغ 300 میلیون ریال به تصویب اعضای شورا رسید.

وی یادآور شد: در جلسه مورد نظر بر اساس لایحه شهرداری امیرحسین علوی و محمد حسین واثق کارگرنیا به عنوان کارشناسان اقتصادی و حقوقی در شورای عالی سرمایه گذاری شهرداری رشت معرفی شدند.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads