کد خبر: 53393 - تاریخ: سه‌شنبه، 17 ژوئن 2014 - 22:52

سرهنگ بایرامی در خمام:

با 3-4 گردان بچه های بسیج لشگر سپاه قدس می توان داعش را جمع کرد

معاون اجرایی سپاه قدس گیلان در خصوص اتفاقات اخیر عراق گفت: داعش محصول جریان انحرافی وهابی و سلفی گری و با تزریق نگاه سیاسی آمریکا و انگلیس است.

به گزارش خوبان: سرهنگ عباس بایرامی معاون اجرایی سپاه قدس گیلان، در همایش همگام با کشاورز در سالن کنفرانس کانون شهید حق شناس خمام گفت: مقام معظم رهبری در روز نخست فروردین سال 1386 در حرم رضوی فرمودند: تمرکز استراتژیک دشمن بر روی حوزه اقتصاد ماست. تعبیر شخصی بنده این است که اگر آن زمان ما به فکر بودیم، الان وضعیت ما این چنین نبود.

سرهنگ بایرامی ادامه داد: تئوری اقتصاد مقاومتی پس از آن از سوی مقام معظم رهبری مطرح شد. سوال اصلی این است که ما در برابر چه چیزی باید مقاومت کنیم؟

تهاجمی سنگین در حوزه اقتصاد

وی با طرح این سوال که آیا اساسا در حوزه فرهنگ و اقتصاد چیزی به معنای تهاجم وجود دارد یا خیر گفت: شواهد نشان می دهد در حوزه اقتصاد دچار یک تهاجم سنگین و مستقیم شده ایم و هیچ کس نمی تواند آن را انکار کند.

معاون اجرایی سپاه قدس گیلان با اشاره به آغاز تحریم های ایران از 65 سال گذشته اظهار داشت: پس از زمان مصدق چون با سیاست های آمریکا هماهنگ بودیم تحریم هم نبودیم. اما بعد از انقلاب سال 1357 تا به امروز تحریم هستیم.

تغییر مسیر تحریم ها با قرارگرفتن بانک مرکزی و نفت در فهرست تحریم 

وی افزود: پس از آن با گرای برخی عوامل داخلی، مسیر تحریم ها عوض شد و بانک مرکزی و نفت در فهرست تحریم ها قرار گرفت.

سرهنگ بایرامی با اشاره به مفهوم اقتصاد گفت: مفهوم اقتصاد در ادبیات علمی بسیار وسیع می باشد و در همه حوزه ها اثر گذار است.

همایش توسعه و پیشرفت در گیلان

این مقام مسئول با اشاره به «همایش توسعه و پیشرفت گیلان» که جمعه گذشته در سالن بانک صادرات رشت برگزار گردید گفت: آقای استاندار و آقای نوبخت در این همایش به مشکلات گیلان در بخش کشاورزی اشاره کردند.

بایرامی یادآور شد: چرا کشور ما که  به چهار فصل مشهور است و وسعت فراوانی دارد باید همچنان به بیرون محتاج باشد؟

 

13

 

گیلان؛ استانی روستا محور

معاون اجرایی سپاه قدس گیلان با بیان این که گیلان یک استان روستا محور است اظهار داشت: نگرش علمی داشتن به فعالیت های کشاورزی باید به روستاها برده شود تا کشاورزان از آن منتفع شوند.

دولت عراق با بعثی ها مماشات کرد

وی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص اتفاقات اخیر عراق گفت: داعش محصول جریان انحرافی وهابی و سلفی گری و با تزریق نگاه سیاسی آمریکا و انگلیس است که رهبری آن برعهده ابوبکر البغدادی دارنده مدرک دکتری علوم انسانی از دانشگاه بغداد می باشد.

بایرامی با اشاره به مماشات دولت عراق با بعثی های وفادار به صدام اظهار داشت: شاخه نظامی گروه داعش در عراق وابسته به بعثی های وابسته به صدام است که محل فعالیت آن ها از سال 2004 تا کنون در تکریت و الرمادی عراق می باشد.

با 3-4 گردان می توان داعش را جمع کرد

وی با بیان این که داعش در جنگ 40 ماهه در سوریه قدرتمند و تجهیز شد ادامه داد: افراد تشکیل دهنده داعش از کشورهای مختلف از جمله لیبی، مراکش، الجزایر و بیشتر از خود عراق می باشند. البته این جماعت شرور را با 3-4 گردان بچه های بسیج لشگر خودمان می توان جمع کرد.

نقش مرجعیت شیعه در عبور از بحران عراق

این مقام مسئول یادآور شد: با لطف خداوند و با نگاه مرجعیت شیعه و حتی اهل تسنن انسجام خوبی به وجود آمده است و عراق از این بحران نیز عبور خواهد کرد.

وی بر حمایت نظام جمهوری اسلامی از دولت عراق تاکید نمود.

داعش شیعه را جدی بگیریم

سرهنگ بایرامی در پایان در خصوص احتمال شکل گیری داعش شیعه تذکر داده و تصریح کرد: نمونه اش شیخ صادق شیرازی است که خود را مرجع تقلید می داند و بحث های خرافی در زمینه مهدویت مطرح می کند. در شب مبعث نبی مکرم اسلام که شیطان در این شب شیهه زد و ناراحت بود و در حالی که همه عالمیان خوشحال بودند، اطرافیان شیخ صادق شیرازی در جلوی خانه ی وی قمه زنی کردند. این ها داعش شیعه هستند. باید حواسمان جمع باشد.

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads