کد خبر: 53071 - تاریخ: شنبه، 14 ژوئن 2014 - 19:54

جابجایی مدیران ورزشی؛ از خمام به سنگر

خداحافظی احمدی با اداره ورزش و جوانان خمام پس از 13 سال + تصاویر مراسم تودیع

در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان خمام که صبح امروز در سالن تختی خمام برگزار شد، بابک خلیلی به عنوان رئیس جدید اداره ورزش و جوانان خمام معرفی شد.

به گزارش خوبان: بابک خلیلی به عنوان رئیس جدید اداره ورزش و جوانان خمام معرفی شد.

وی متولد سال 1350 شهر رشت و کارشناس تربیت بدنی است. خلیلی پیش از این رئیس اداره ورزش وجوانان بخش سنگر بود.

مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان خمام با حضور رضا خلیلی فر رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رشت و جمعی از مسئولین بخش خمام، صبح امروز در سالن تختی خمام برگزار شد.

مهران احمدی رئیس سابق اداره ورزش و جوانان خمام در این مراسم با تشکر از زحمات 13 ساله هیئت های ورزشی خمام در طول دوران فعالیت خویش گفت: در این مدت سختی های زیادی کشیدید. اگر موفقیتی برای ورزش خمام به دست آمده حاصل زحمت همه شما عزیزان است.

احمدی با اشاره به سوالاتی که اخیرا از وی در خصوص محل کار بعدی اش می شود گفت: از همان ابتدا که به اینجا آمدم اعتقاد داشتم که کجا رفتن مهم نیست. چرا که دیگران برای کجا رفتن ما تصمیم می گیرند.

وی افزود: اگر در آینده از من بپرسند که از خمام چه خبر؛ خواهم گفت افتخار می کنم که در خدمت ورزشکاران خمام بودم.

رئیس سابق اداره ورزش وجوانان خمام در ادامه آماری از فعالیت های اداره متبوع خویش در دوران حضور در اداره ورزش وجوانان خمام ارائه داد.

 

6

 

به گزارش خوبان: رضا خلیلی فر رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رشت، در این مراسم گفت: هر آمدنی رفتنی دارد و شاید امروز برای آقای احمدی و شما عزیزان که مدت 13 سال در کنار هم بودید روز سختی باشد.

وی با اشاره به حضور خود در اداره ورزش خمام پیش از احمدی اظهار داشت: به یاد دارم که در سال 80 مدیریت این اداره را شخص بنده به آقای احمدی تحویل دادم.

رئیس اداره ورزش وجوانان رشت با بیان این که بخش خمام از بعد جمعیتی در حد شهرستان است، ادامه داد: بخش خمام با این امکانات کم از خیلی از شهرستان های استان گیلان که دارای امکانات بیشتری هستند، موفق تر عمل نموده است.

وی حضور ورزشکاران و استعدادهای فراوان در خمام را ناشی از تلاش های هیئت های ورزشی دانست و گفت: خمام دارای پتانسیل های فراوانی است.

این مقام مسئول اضافه کرد: در بین بخش های استان گیلان، هیچ بخشی توانایی رقابت با خمام را ندارد.

 

14

 

وی با اشاره به رتبه آخر شهرستان رشت از نظر سرانه فضای ورزشی در بین شهرستان های استان گیلان گفت: اما از نظر قهرمان پروری، تعداد باشگاه های ورزشی، قهرمانان ملی و جهانی و … مقام اول را دارا هستیم.

خلیلی فر با اشاره به رضایت کامل بخشدار سنگر از بابک خلیلی رئیس سابق اداره ورزش و جوانان این بخش گفت: حتی تا لحظه آخر که می خواستیم آقای خلیلی را به اینجا بیاوریم بخشدار سنگر اجازه نمی داد و ان شا الله روزی که آقای خلیلی این اداره را ترک می کند همگی شما از ایشان رضایت خواهید داشت.

به گزارش خوبان: جلیل غیاثی رئیس هیئت جودو خمام در این مراسم با اشاره به چالش های پیش روی مهران احمدی در طول دوران فعالیت خویش در خمام گفت: همیشه مخالفین و موافقینی در حوزه کاری وجود دارند که گاهاً حمایت می کنند وگاهاً حمایت نمی کنند.

وی افزود: در حوزه مسئولیت باید یاد بگیریم که چگونه با سنگ ها و خشت هایی که به سمتمان پرتاب می کنند خانه بسازیم و آن خانه ، خانه دل های مردم باشد و نه خانه ای برای رسیدن به اهداف سیاسی.

غیاثی با تاکید بر اجتناب از نگاه سیاسی در ورزش اظهار داشت: امیدوارم همه ما بتوانیم در رسیدن به اهداف مطلوبی که وجود دارد گام به گام حرکت کنیم تا به سرمنزل مقصود برسیم.

 

20

 

رئیس هیئت جودو خمام شهامت و شجاعت را یکی از ویژگی های مهم احمدی توصیف نموده و گفت: وقتی شهامت و شجاعت در کنار علم قرار می گیرد پیشرفت و پیشبرد در مدیریت حاصل می شود.

غیاثی در ادامه از ورزشکاران و هیئت های خمامی خواست تا همان گونه که از احمدی حمایت کرده اند از خلیلی نیز حمایت کنند.

وی حضور پرشور ورزشکاران و روسای هیئت های خمام در مراسم تودیع و معارفه را نشانه رضایت ایشان از عملکرد احمدی توصیف نمود و برای احمدی در مسئولیت بعدی آرزوی موفقیت نمود.

غیاثی افزود: تاریخ خمام نشان داده که حضور هر مسئول در خمام سکوی پرتابی برای او در مسئولیت های بعدی اش بوده است؛ جز یک مسئول!

به گزارش خوبان: بابک خلیلی رئیس جدید اداره ورزش و جوانان خمام در این مراسم، ابراز امیدواری نمود تا بتواند پاسخ اطمینان مسئولین را در بخش خمام بدهد.

خلیلی ضمن تشکر از زحمات مهران احمدی در ورزش خمام گفت: بخش خمام هم چون نگینی در بین بخش های شهرستان رشت می درخشد.

وی با بیان این که از پتانسیل های ورزشی بخش خمام مطلع است افزود: این بخش مربیان ارزنده و خوبی دارد.

رئیس جدید اداره ورزش و جوانان خمام قول مساعد داد تا از تمامی ظرفیت های ورزشی بخش خمام و نقطه نظرات کارشناسان به نحو مطلوب استفاده نماید.

خلیلی ضمن درخواست از بخشدار و مسئولین بخش خمام جهت همکاری لازم با این اداره گفت: برای این که به یک نقطه مطلوب برسیم باید از همبستگی لازم برخوردار باشیم.

 

19

 

 به گزارش خوبان: حسین ذاکراستقامتی در این مراسم با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: بحث فرهنگ مقوله‌‌ی گسترده‌ای است و ورزش یکی از زیرساخت‌های مهم به‌شمار می‌رود.
وی افزود: اگر بتوانیم مولفه‌های ورزش را در بخش خمام بگسترانیم می‌توانیم به اهداف مدنظر ورزشی نزدیک شویم.
بخشدار خمام با اشاره به لزوم تامین امکانات ورزشی لازم برای این بخش، تصریح کرد: بخش خمام شاخصی دارد که نزدیک به شهرستان‌ها بوده، اما نگرش آن نگرش بخشی است. یعنی ما امکاناتی را که باید در اینجا داشته باشیم نداریم.
وی با اشاره به پتانسیل بالای سه دهستان بزرگ بخش خمام، گفت: با به فعل تبدیل کردن استعدادهای بالقوه‌ این دهستان‌ها بتوانیم سه مجتمع جدید ورزشی در این بخش داشته باشیم.
23
ذاکراستقامتی با تبریک به بابک خلیلی رئیس جدید اداره ورزش وجوانان خمام و تقدیر از تلاش‌های مهران احمدی رئیس سابق این اداره اظهار داشت : مسئولیت دارای فراز و نشیب‌های خاص خود است که در این بین باید بتوانیم با امکانات موجود برنامه‌ای کوتاه مدت، میان‌مدت و بلند مدت داشته باشیم.
این مقام مسئول خواستار پیگیری تدوین سند توسعه‌ ورزش بخش خمام شد.
وی با اشاره به وضعیت نامناسب سالن تختی این‌شهر، تصریح کرد : شاخص‌های ورزشی و قهرمانان بخش خمام در رشته‌های مختلف زیاد بوده و قدمت خمام در کشتی زبانزد است، اما امروز کشتی خمام امکانات ندارد.
بخشدار خمام، بر لزوم همفکری و همراهی با رئیس جدید اداره ورزش و جوانان خمام تاکید کرد و گفت: همه با هم باید برای پیشرفت ورزش این بخش گام برداریم.
در پایان این مراسم هیئت های ورزشی خمام با اهدای هدیه از زحمات مهران احمدی رئیس سابق این اداره تقدیر نمودند.
گفتنی است؛ آخرین خبرها حاکی است مهران احمدی احتمالاً در بخش سنگر مشغول به کار خواهد شد.

 

« تصاویر مراسم تودیع و معارفه »

1 2 3 4 5 7 8 9 10 11 12 13 15 16 17 18 21 22 2425 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads