کد خبر: 52756 - تاریخ: دوشنبه، 9 ژوئن 2014 - 11:11

در آخرین بازی دوستانه پیش از آغاز جام جهانی؛

برتری ایران مقابل ترینیداد

تیم ملی فوتبال ایران برابر ترینیداد و توباگو با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شد.

به گزارش خوبان به نقل از تسنیم، تیم ملی فوتبال ایران در آخرین دیدار تدارکاتی خود پیش از آغاز مسابقتش در بیستمین دوره جام جهانی فوتبال، از ساعت ۲۲:۳۰ یکشنبه شب به مصاف ترینیداد و توباگو رفت و با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شد. ضمن آنکه در این دیدار جواد نکونام یک ضربه پنالتی را از دست داد.ایران در نیمه نخست با ترکیب علیرضا حقیقی، پژمان منتظری، سیدجلال حسینی، امیرحسین صادقی، مهرداد پولادی، احسان حاج صفی، جواد نکونام، آندرانیک تیموریان، خسرو حیدری، اشکان دژاگه و رضا قوچان نژاد به میدان رفت.

در دقیقه ۱۵ بازی خسرو حیدری یک ارسال خوب از سمت راست برای رضا قوچان نژاد ارسال کرد که این ارسال تبدیل به گل نشد.
– در دقیقه ۲۵ بازی با نفوذ خوب اشکان دژاگه از سمت راست و همچنین دو نوبت ضربه سر جواد نکونام و رضا قوچان نژاد دو فرصت خوب گلزنی از دست رفت.

– دقیقه ۲۸ این دیدار دروازه بان تیم ملی ترینیداد و توباگو در خروج خود با اشکان دژاگه برخورد نسبتا شدیدی داشت که با حضور پزشکان هر دو تیم در زمین مسابقه این مشکل برای هر دو نفر برطرف شد.

– تیم ملی ترینیداد و توباگو نیز چند موقعیت گلزنی در نیمه اول بدست آورد.

– گل ایران در دقیقه ۱+۴۵ مسابقه به ثمر رسید. اشکان دژاگه ضربه کرنر را از سمت راست ارسال کرد و توپ برگشتی توسط جلال حسینی به عقب پاس داده شد و احسان حاج صفی با زیبایی هر چه تمام تر توپ را در گوشه بالایی و سمت راست دروازه جای داد.

-در دقیقه ۵۰ دیدار و به دلیل خطای مدافع تیم ملی ترینیداد بر روی اشکان دژاگه، داور مسابقه خطای پنالتی اعلام کرد که دروازه‌بان ترینیداد ، ضربه جواد نکونام را مهار کرد.

-گل دوم ایران در دقیقه ۵۵ مسابقه و توسط رضا قوچان نژاد به ثمر رسید.

– در نیمه دوم ماهینی به جای پولادی، شجاعی به جای دژاگه، جهانبخش به جای حیدری، انصاری‌فرد به جای قوچان نژاد و حدادی‌فر به جای تیموریان وارد زمین شدند.

-داوران برزیلی این دیدار را قضاوت خواهند کرد و رسانه هایی از ایران، آرژانتین و برزیل برای پوشش خبری در ورزشگاه حضور دارند.

– تیم ملی فوتبال آرژانتین مدتی قبل ترینیداد و توباگو را در دیدار تدارکاتی با نتیجه ۳ بر صفر شکست داده بود.

انتهای پیام/

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads