کد خبر: 5267 - تاریخ: یکشنبه، 5 آگوست 2012 - 19:54

عضو شورای مرکزی اصولگران گیلان:

دانشجویان ابعاد عمیق فتنه 88 را مطالعه کنند

عضو شورای مرکزی اصولگران گیلان گفت: دانشجویان باید با بصیرت ابعاد عمیق فتنه 88 را مطالعه کنند و دست‌های پیدا و پنهان و حامیان فتنه را بشناسند.

به گزارش خوبان به نقل از  فارس ،نظرعلی علیزاده صبح امروز در همایش «واکاوی فتنه 88» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با اشاره به دخالت تفکرات غربی مانند تفکر سکولاریستی، اومانیستی و مدرنیته در جریان انتخابات 88 اظهار کرد: تقابل دیدگاه‌های دشمن با اسلام نه تنها در ایران بلکه در بیشتر کشورهای اسلامی دیگر مانند مصر، پاکستان، عراق، افغانستان، بحرین و غیره نیز وجود دارد.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) نظام جمهوری اسلامی ایران را با هدف گسترش اسلام در تمام نقاط جهان پایه‌ریزی کردند، افزود: در جریان انقلاب اسلامی طرفداران دیدگاه‌های سکولاریستی، امانیستی و مدرنیته همواره وجود داشتند و تنها کرسی‌های خود را به طور نامحسوس جابه‌جا می‌کردند.

عضو شورای مرکزی اصولگرایان گیلان با اشاره به پرچمداری سکولارها در عرصه فتنه 88 اذعان کرد: دشمن با حمایت از این افراد از شور و هیجان فضای انتخابات برای دخالت در امور داخلی ایران استفاده کرد و وارد عرصه شد.

وی به سوء‌استفاده دشمن برای برانگیختن مردم علیه نظام جمهوری اسلامی ایران و براندازی آن در جریان انتخابات 88 اشاره کرد و گفت: برنامه‌ریزی‌های وسیعی پشت صحنه‌های فتنه 88 از طرف دشمن طراحی شده بود که بیداری و بصیرت ملت همیشه در صحنه ایران این برنامه‌ها را نقش بر آب کرد.

علیزاده «طرح کشته سازی» را یکی از برنامه‌ریزی‌های فتنه‌گران برای انحراف افکار عمومی در جریان پس از برگزاری انتخابات 88 عنوان کرد و افزود: حبس خانگی «موسوی» و «کروبی» نیز به خاطر به مخاطره انداختن سلامت جانی و فکری مردم و نظام بود.

وی به نقش شبکه‌های خبری ماهواره‌ای در جریان فتنه 88 اشاره کرد و یادآور شد: برخی از کانال‌های ماهواره‌ای با بزرگنمایی، دروغ و شایعه پراکنی مردم را بیشتر به حضور در تظاهرات به ویژه در خیابان‌های تهران تشویق می‌کردند.

عضو شورای مرکزی اصولگرایان گیلان، با بیان اینکه فتنه‌انگیزی دشمنان نظام و مخالفان غفلت‌زده شیرینی انتخابات را بر کام مردم تلخ کرد، متذکر شد: انتخابات 88 که مزین به حضور 85 درصدی مردم در انتخابات بود فرصت مناسبی برای تثبیت پایه‌های اقتدار نظام اسلامی به شمار می‌رفت.

وی با اشاره به اینکه هدف دشمن این بود تا در سایه فتنه‌گری و بدخواهی علیه استقلال و امنیت داخلی کشور تهدید ایجاد کند، افزود: در چنین شرایطی اگر مدیریت الهی و مقتدرانه مقام معظم رهبری و حضور انقلابی مردم ایران نبود خسارات جبران ناپذیرتری به نظام وارد می‌شد.

علیزاده تصریح کرد: در جریان اتفاقات پس از انتخابات صحنه گردانی آشوب‌های خیابانی توسط اراذل و اوباش اجاره‌ای، زخم خوردگان نظام و سلطنت‌طلبان ضد انقلاب توسط دشمنان مستکبر نظام حمایت شدند.

جانشین سابق فرمانده سپاه قدس گیلان، خاطرنشان کرد: از درس‌ها و عبرت‌های اتفاقات فتنه 88 می‌توان آموخت که حرکت انقلاب در استمرار و رویارویی با دشمنان نظام نیاز به حضور مردم همیشه در صحنه و غیور و انقلابی دارد و دانشجویان باید با بصیرت ابعاد عمیق فتنه 88 را مطالعه کنند و دست‌های پیدا و پنهان و نیز حامیان فتنه را بشناسند.

وی با تصریح بر اینکه انقلاب اسلامی در مسیر حرکت پرشتاب خود به طرف پیشرفت و توسعه حوادث تلخ زیادی را زیاد به خود دیده است، اذعان کرد: امروز فتنه‌گران رسواتر از همیشه نقاب از چهره‌های فریبنده پای‌بندی دروغین نسبت به ایران و نظام و اسلام را برملا کرده‌اند.

علیزاده، افزود: دشمنان قسم خورده انقلاب می‌خواستند با طراحی نقشه‌های شوم برای تشویش اذهان عمومی از جاه‌طلبی برخی از سران فتنه استفاده کنند تا با ایجاد فضا سازی و کشاندن مردم بی‌اطلاع به خیابان‌ها شکست خود را در پای صندوق‌های رای اینگونه جبران کنند.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads