کد خبر: 5266 - تاریخ: یکشنبه، 5 آگوست 2012 - 19:49

گيلان رکورددار مرگ با قرص برنج

سازمان پزشکي قانوني اعلام کرد: در ۴ ماه نخست امسال تنها در استان هاي تهران، مازندران، گيلان و لرستان ۱۱۶ تن به علت استفاده از قرص برنج جان باختند.

سازمان پزشکي قانوني اعلام کرد: در ۴ ماه نخست امسال تنها در استان هاي تهران، مازندران، گيلان و لرستان ۱۱۶ تن به علت استفاده از قرص برنج جان باختند.

به گزارش خوبان سازمان پزشکي قانوني در گزارشي اعلام کرد: از ميان ۴ استان تهران، مازندران، لرستان و گيلان، مازندران و لرستان استان هايي هستند که بيشترين رشد مرگ را در مقايسه ۴ ماه نخست سال جاري نسبت به سال گذشته داشته اند، به طوري که در ۴ ماه نخست سال گذشته در مازندران ۵ و در لرستان ۶ مرگ روي داده بود اما امسال و در همين بازه زماني ۱۷نفر در مازندران و ۱۹ نفر در لرستان بر اثر استفاده از قرص برنج جان خود را از دست دادند.

در ادامه اين گزارش آمده است که در گيلان هم که سال گذشته در ۴ ماه نخست تنها ۲۱ مرگ ثبت شده بود، امسال ۳۳ تن جان خود را از دست داده اند و تنها کاهش در استان تهران ديده مي شود که در ۴ ماه نخست سال گذشته ۶۶ و امسال در همين زمان ۴۷ تن بر اثر استفاده از قرص برنج جان خود را از دست داده اند.

در ادامه اين گزارش آمده است که از مجموع ۱۱۶ نفري که در چهارماه نخست امسال بر اثر استفاده از قرص برنج جان خود را از دست داده اند، ۷۳نفر مرد و ۴۳نفر زن بوده اند که در استان تهران ۳۱ مرد و ۱۶ زن، در استان مازندران ۷ مرد و ۱۰ زن، در استان لرستان ۹ مرد و ۱۰ زن و در استان گيلان ۲۶ مرد و ۷ زن در ميان افراد متوفي ديده مي شود.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads