کد خبر: 52410 - تاریخ: چهارشنبه، 4 ژوئن 2014 - 11:35

جعفر زاده در مراسم افتتاح نمایندگی دائم ثبت احوال در خشکبیجار؛

نتوانستیم اقتصادمان را مقاوم نماییم/ بزرگ ترین نعمت ما نعمت ولایت فقیه است

جعفرزاده با اشاره به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری گفت: در سال 1393 همه مدیران باید به نحوی کار کنند که خدمات رسانی به مردم آسان شود. یعنی بدون صرف زمان، هزینه و مسافت بتوانند خدمات را به راحتی دریافت کنند.

به گزارش خوبان: غلامعلی جعفر زاده در مراسم افتتاح نمایندگی دائم ثبت احوال در خشکبیجار با تبریک اعیاد شعبانیه و تسلیت رحلت امام (ره) گفت: در تمامی این مناسبت ها مردم خصوصاً مردم متدین و ولایتمدار خشکبیجار حضور فعالی دارند.

وی با بیان این که مدت 106 سال است که نفت می فروشیم اظهار داشت: اما در نهایت آنچه که شاهد آن هستیم باقی ماندن مشکلات است. مشکل این جاست که ما  نتوانستیم اقتصادمان را مقاوم درست کنیم. مقاوم یعنی این که به دلیل تحریم یا جنگ دچار مشکل نشویم.

نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان این که ما از نعمت ولایت فقیه در کشورمان برخورداریم اظهار داشت: این نعمتی است که هیچ کشوری در دنیا از آن برخوردار نیست. علت این که خیلی از انقلاب ها در دنیا به نتیجه نرسیده به دلیل این بوده که فاقد راهبر بوده اند.

این مقام مسئول شعارهای تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب در ابتدای هر سال را استراتژی راهبردی و کلان نظام در آن سال دانست و خاطرنشان کرد: ایشان امسال را سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نام گذاری کرده اند.

وی با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در نوروز 93 در مشهد گفت: مهم ترین نکته در سخنان ایشان بحث مدیریت جهادی بود. مدیریت جهادی که نشات گرفته از تفکر اسلامی باشد نه جهادی که خدای ناکرده گروه های تکفیری دارند. یعنی مدیریتی که بتوان رضایتمندی مردم را در آن مشاهده نمود.

 

6

 

جعفرزاده افزود: در سال 1393 همه مدیران باید به نحوی کار کنند که خدمات رسانی به مردم آسان شود. یعنی بدون صرف زمان، هزینه و مسافت بتوانند خدمات را به راحتی دریافت کنند.

نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش های خندستانی در راه تاسیس نمایندگی دائم ثبت احوال در خشکبیجار گفت: اگر همت و اراده حزب اللهی و ولایی آقای خندستانی نبود، این کار صورت نمی گرفت.

وی همچنین از تلاش ها و مساعدت های مدیریت جهاد کشاورزی استان و کردی رئیس جهاد کشاورزی خشکبیجار که برای رفاه حال مردم خشکبیجار اقدام نمودند تشکر نموده و تصریح کرد: فرهنگ حضور مدیر در همه کارها را باید نهادینه کرد. نباید یک مدیر منتظر باشد که وقتی همه چیز آماده شد در آنجا حضور یابد. باید گفت ما به چنین مدیرانی نیاز نداریم.

 

انتهای پیام/ 

 

اخبار مرتبط:

افتتاح نمایندگی دائم اداره ثبت احوال خشکبیجار + تصاویر مراسم


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads