کد خبر: 52393 - تاریخ: سه‌شنبه، 3 ژوئن 2014 - 21:06

با حضور جعفر زاده نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی؛

افتتاح نمایندگی دائم اداره ثبت احوال خشکبیجار + تصاویر مراسم

صبح امروز، نمایندگی دائم اداره ثبت احوال خشکبیجار با حضور غلامعلی جعفرزاده نماینده رشت، زاهد خندستانی مدیر کل ثبت احوال استان و جمعی از مسئولین بخش افتتاح شد.

به گزارش خوبان: صبح امروز، نمایندگی دائم اداره ثبت احوال خشکبیجار با حضور غلامعلی جعفرزاده نماینده رشت، زاهد خندستانی مدیر کل ثبت احوال استان و جمعی از مسئولین بخش افتتاح شد.

علی شاددوست بخشدار خشکبیجار در این مراسم، در خصوص تاسیس نمایندگی دائم ثبت احوال در خشکبیجار گفت: تلاش های بسیاری از سوی مسئولین مربوطه خصوصاً مهندس جعفر زاده برای تاسیس نمایندگی دائم ثبت احوال صورت گرفت.

وی ادامه داد: برای تاسیس نمایندگی دائم ثبت احوال در خشکبیجار چندین مرحله طی شد تا این که در آخرین مرحله گره ای در کار افتاد که با مساعدت های صورت گرفته از سوی آقایان جعفرزاده و خندستانی، این مشکل برطرف شد.

بخشدار خشکبیجار در پایان از زحمات تمامی افرادی که به نحوی در تاسیس این اداره دخیل بودند، قدردانی نمود.

زاهد خندستانی، مدیر کل ثبت احوال استان گیلان، وظیفه اساسی سازمان ثبت احوال را ثبت وقایع حیاتی کشور نامید و گفت: با ثبت این وقایع حیاتی، حقوق شهروندی تنظیم می شود.

وی افق آینده سازمان ثبت احوال را متعهد، پویا، مکانیزه، کارآمد و تلاشگر در جهت ارائه خدمات بهتر به شهروندان دانست و افزود: سه ماموریت کلان سازمان ثبت احوال شامل ثبت وقایع حیاتی، صدور مدارک هویتی و تهیه و توزیع آمارهای حیاتی می باشد.

مدیر کل ثبت احوال استان گیلان ابراز امیدواری نمود تا با ارائه به موقع آمارهای حیاتی، بتوان به برنامه ریزی کشور کمک نمود. چرا که تمامی برنامه ریزی های کشور بر اساس داده هایی است که در اختیار اداره ثبت احوال قرار دارد.

خندستانی شرط سازمان ثبت احوال برای تاسیس یک نمایندگی جدید را داشتن ساختمان و امکانات مورد نیاز دانست و اظهار داشت: برای ثبت وقایع حیاتی نمی توان از مکان های موقت و استیجاری استفاده نمود. بنابراین داشتن یک مکان ثابت لازم و ضروری است.

حجت الاسلام صفری امام جمعه خشکبیجار در این مراسم ضمن تقدیر از دست اندرکاران اجرای این طرح گفت: در شعار امسال چندین کلمه نهفته شده است: جهاد، اقتصاد، ملت و فرهنگ. وقتی این کلمات را در کنار هم قرار می دهیم به یک نتیجه می رسیم.

وی ادامه داد: بیاییم شعار امسال را همچون شعار سال های گذشته که توسط رهبر معظم انقلاب مطرح می شد و متاسفانه در حد شعار باقی می ماند و اقدام آن چنانی از سوی مسئولین صورت نمی گرفت، در حد شعار باقی نگذاریم.

امام جمعه خشکبیجار با اشاره به استقرار بخشداری، شهرداری و بسیاری از ادارات برای سالیان طولانی در بخش خشکبیجار گفت: با وجود این در بسیاری از مسائل بخش خشکبیجار عقب مانده و قابل مقایسه با بخش خمام نیست.

حجت الاسلام صفری با اشاره به صفای باطن مردم شهر خشکبیجار و اذعان آن از سوی مسئولین اظهار داشت: برای مردمی که این چنین ولایتمدار هستند باید بیشتر مایه گذاشت.

وی با انتقاد از وضعیت جاده خمام به خشکبیجار گفت: این جاده در شان مردم خشکبیجار نیست.

امام جمعه خشکبیجار در ادامه از نمایندگان رشت در مجلس شورای اسلامی درخواست نمود تا توجه ویژه به این معضل داشته باشند.

حجت الاسلام صفری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مشکلات کم آبی، از نمایندگان خواست تا مشکلات کشاورزی منطقه و خصوصاً کم آبی را مرتفع نمایند.

وی در پایان اظهار داشت: خبری با این عنوان که « احتمال دارد آب سد به خشکبیجار نرسد» به دست ما رسید. برای این موضوع یک فکر اساسی نمایید تا این مشکلات سالهای آینده گریبان کشاورزی خشکبیجار را نگیرد.

گفتنی است، در پایان این مراسم شناسنامه یکی از شهروندانی که درخواست صدور شناسنامه داده بود، از سوی جعفرزاده به وی داده شد.

 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

 

 

انتهای پیام/

 

اخبار مرتبط:

جعفرزاده: نتوانستیم اقتصادمان را مقاوم نماییم/ بزرگ ترین نعمت ما نعمت ولایت فقیه است


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads