کد خبر: 52379 - تاریخ: سه‌شنبه، 3 ژوئن 2014 - 16:44

آیت الله بوشهری در رشت:

تاکتیک دشمن در جنگ نرم خلع سلاح کردن دینی جوانان است

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور با بیان اینکه دشمن در جنگ نرم قدم به قدم در راستای تهدید و تخریب و تسلیم فرهنگ حرکت می کند گفت: تاکتیک دشمن درجنگ نرم خلع سلاح کردن دینی جوانان است.

به گزارش خوبان به نقل از 8 دی نیوز، آیت‌الله سید هاشم حسینی‌ بوشهری در سیزدهمین سالگرد شهادت آیت‌الله احسان بخش نماینده فقید ولی فقیه در گیلان، در مصلی بزرگ امام خمینی(ره)رشت با بیان اینکه گیلان مهد پرورش عالمان و دین داران است افزود: آیت الله احسابن بخش شخصیتی است که تاریخ از آن همواره به خوبی یاد می کند.

وی با بیان اینکه سخن گفتن در مورد شخصیت هایی که برای اسلام و انسانیت از خود ایثار و گذشته کرده اند کاری دشوار است اظهار داشت: خدمت گذاری بی منت و خالصانه برای مردم، آگاهی و بصریت از ویژگی های این شهید گرانقدر است.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، آیت‌الله احسان بخش(ره) را مبلغ و پژوهشگری سخت‌کوش نامید و اظهار کرد: رفتار و منش بزرگان دین برای نسل‌های آینده جنبه الگویی دارد.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با تاکید بر اینکه دو کس در برابر خداوند مقام والایی دارند اظهار داشت: عالمان دین و مومنان جایگاه والایی در اسلام و نزد خداوند دارند.

وی با بیان اینکه عالمان مکتب تشیع در عالم آخریت لباس فاخر می‌پوشند، تصریح کرد: این امر با دو فاکتور مزیت دانش و تلاش در هدایت خلق خداوند بررسی می شود.

 

وی با تاکید بر اینکه نسل جوان و متدین هوشیار باشند و فهم دقیقی از مفاهیم دینی کسب کنند اظهار کرد: دانش کامل و نگاه کامل به دین سرنوشت انسان را منقلب می‌کند.

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور با اشاره به خدمات ۴۰ ساله آیت الله احسان بخش به مردم گیلان گفت: این عالم فرهیخته خود را وقف مردم کرد.

حسینی بوشهری با این توضیح که در قیامت از جایگاه اجتماعی و مقام دنیوی انسان سوال نمی شود در ادامه تربیت نسل جوان و جلوگیری از انحراف جوانان را بهترین عمل صالح دانست و گفت: عمل صالح، تسلیم بدون چون و چرا در برابر خداوند است.

وی با اشاره به کسانی که دینداری را در منافع خود می‌دانند و با این توضیح که برخی افراد آخرتی می‌خواهند که دنیای آنها را مورد تهدید قرار ندهد، خاطرنشان کرد: این دینداری نیست و خارج از دین است.

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور ایمان ،علم و عمل صالح و تسلیم شدن در برابر اراده خداوند را از جمله صفاتی دانست که انسان را در دنیا و آخرت محبوب می کند .

حسینی بوشهری در ادامه ولایت‌ پذیری و تا پای جان در کنار امام و ولایت بودن از ویژگی بارز آیت الله احسان‌بخش عنوان کرد و گفت: آیت الله احسان بخش تا توان داشت در راه اسلام کوشید و اکنون که در میان ما نیست آثارش با ما سخن می گوید.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با اشاره به تهدید حضور دشمن در خانه ها گفت: امروز باید ملت ما بیشتر از هر زمان دیگری آگاه باشند .

حسینی بوشهری تاکتیک دشمن درجنگ نرم را خلع سلاح کردن دینی جوانان عنوان کرد و با بیان اینکه نباید به دشمن چنین اجازه ای داد گفت: در دوران دفاع مقدس عده‌ای روی مین رفتند و جان فشانی کردند، امروز نیاز است کسانی روی مین بروند و جان فشانی کنند تا جلوی فرهنگ مهاجم را بگیرند.

وی مهم ترین ویژگی آیت الله احسان بخش را درک و شناخت درست امام خمینی (ره) عنوان کرد وافزود: آیت الله احسان بخش در بحرانها و کوران ها ی سخت در کنار امام بود.

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور با این توضیح که با شعار نمی شود ولایت پذیر بود گفت: ولایت پذیری به این معناست که انسان تا پای جان در کنار ولایت باشد.

حسینی بوشهری با اشاره به اینکه آیت الله احسان بخش در میان مردم برای رفع مشکلات حضور می یافت گفت: این چنین رفتاری مردم را به عالمان خوش بین می کند و مردم را فدایی دین می کند.

وی با بیان اینکه دشمن در جنگ نرم قدم به قدم در راستای تهدید و تخریب و تسلیم فرهنگ حرکت می کند اظهار کرد: امروز ما باید با تمام قوا از دین خدا پاسداری کنیم.

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور با اشاره به دغدغه های مقام معظم رهبری درباره فرهنگ خاطرنشان کرد: امروز نیاز است که برای دین و انقلاب فداکاری کنیم.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads