کد خبر: 52255 - تاریخ: دوشنبه، 2 ژوئن 2014 - 23:41

دبیر هیئت کونگ فو استان گیلان در گفتگو با خوبان خبر؛

تورنمنت بین المللی کونگ فو مهر ماه سال جاری در رشت برگزار می گردد

دبیر هیئت کونگ فو استان از برگزاری تورنمنت بین المللی در مهر ماه سال جاری در رشت با حضور ازبکستان، گرجستان، ارمنستان، ترکیه و ایران خبر داد.

به گزارش خوبان: سید مرتضی هاشمی دبیر هیئت کنگ فو استان گیلان، در حاشیه مسابقات قهرمانی کونگ فو استان در خمام در گفتگو با خبرنگار ما کیفیت این دوره از مسابقات را مطلوب سید مرتضی هاشمیارزیابی نمود.

هاشمی در خصوص هدف برگزاری این مسابقات گفت: هیئت کونگ فو استان گیلان بر اساس برنامه های تدوین شده، اولین دوره مسابقات انتخابی بزرگسالان در سیستم مسابقاتی نیمه آزاد را در سال جاری، در بخش خمام برگزار نموده است.

وی با بیان این که 30 نفر از قهرمانان برجسته در قالب 12 تیم در این مسابقات شرکت داشتند گفت: تیم منتخب کونگ فو استان پس از برگزاری اردوی تدارکاتی 14 روزه، به مسابقات کشوری که در شهر سنندج  و در روزهای 27 تا 30 خرداد ماه جاری برگزار خواهد شد، اعزام خواهند شد.

دبیر هیئت کونگ فو استان گیلان افزود: نفرات اول و دوم و کسانی که در فینال های زودرس حذف شده اند، پس از برگزاری اردوی تدارکاتی و انتخاب نفرات شایسته به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

هاشمی هدف از برگزاری چنین مسابقاتی را اعزام یک تیم قوی با آمادگی بالا به مسابقات کشوری اعلام نمود و گفت:  نفرات برتر در مسابقات کشوری، به عضویت تیم ملی در آمده و در مسابقات آسیایی اعزام می شوند.

وی خاطرنشان کرد: با برگزاری مسابقات مختلف جایگاه کونگ فو در کشور تبیین می شود و ورزشکار با رد و بدل شدن تکنیک های مختلف و کسب تجربه، خود را برای به دست آوردن عنوان های بعدی آماده می نمایند.

دبیر هیئت کونگ فو استان در پایان ازبرگزاری تورنمنت بین المللی در مهر ماه سال جاری در رشت، با حضور کشورهای ازبکستان، گرجستان، ارمنستان، ترکیه و ایران خبر داد.

 

انتهای پیام/

 

اخبار مرتبط:

در مسابقات کونگ فو قهرمانی استان، تیم کونگ فو خمام سوم شد

گزارش تصویری/ برگزاری مسابقات کونگ فو قهرمانی استان در خمام


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads