کد خبر: 52249 - تاریخ: دوشنبه، 2 ژوئن 2014 - 22:14

علی شاددوست:

مهم ترین میراث امام برای امت اسلام نظام جمهوری اسلامی است

بخشدار خشکبیجار گفت: بزرگ ترین میراث امام پس از گذشت بيست و پنج سال از رحلت ایشان براي امت اسلام، ميراث عظيم «جمهوري اسلامي» است.

به گزارش خوبان: با توجه به در پیش بودن بیست و پنجمین سالگرد رحلت امام راحل، مصاحبه ای را با علی شاددوست بخشدار خشکبیجار ترتیب دادیم.

بخشدار خشکبیجار در خصوص برنامه های این بخش در بیست و پنجمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی گفت: به منظور تجديد بیعت با آرمانهاي انقلاب اسلامي و مقام معظم رهبري، امسال 6 نفر از بسيجيان عاشق ولايت و امام(ره) با پاي پياده و همچنین 120 نفر از بسیجیان ما با سه دستگاه اتوبوس، جهت شركت در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) راهی حرم مطهر خواهند شد.

علی شاددوست با اشاره به گذشت 25 سال از رحلت حضرت امام (ره) گفت: با وجود گذشت 25 سال از رحلت امام راحل، كشور همچنان با صلابت و با رهبری مقام عظمای ولایت به پیش می رود.

بخشدار خشکبیجار با اشاره به سالروز انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای به مقام رهبری انقلاب گفت: هيچ چيز نمي تواند عشق آتشين مردم نسبت به ولي فقيه را پنهان كند و مردم ما همواره پشتيبان ولي فقيه هستند.

نماینده عالی دولت در بخش خشکبیجار در خصوص نقش سیاسی امام راحل در شکل گیری انقلاب اسلامی اظهار داشت: نقش امام (ره) در پیشبرد سیاست های ایران در جهان موثر و ستودنی بود. با آمدن امام، تمام تحلیل های جهانی تغییر نمود.

وی افزود: امام آنچنان در روح و جان مردم تاثیر گذاشته بود که وقتی جنازه  شهیدی را نزد والدینش می آوردند، آن ها در عوض اشک ریختن می گفتند: ما برای فرزندمان اشک نمی ریزیم بلکه خوشحال هستیم.

بخشدار خشکبیجار امام خمینی را عبد صالح و بنده خاضع خداوند نامید و گفت: ایشان روح بزرگ زمان ما بودند. و در واقع ایشان خالق قيامی مردمي بودند كه تحت لوای رهبري ایشان، توانست انقلابي به نام خدا و با تكيه بر دين در دنیا به وجود آورد.

وی مهم ترین میراث امام را جمهوری اسلامی نامید و تصریح کرد: بزرگ ترین میراث امام پس از گذشت بيست و پنج سال از رحلت ایشان براي امت اسلام، ميراث عظيم «جمهوري اسلامي» است.

علی شاددوست با اشاره به سالگرد قیام خونین 15خرداد در سال42 گفت: قیام مردم ورامین در سال 42 و پيروزي انقلاب اسلامي در سال 57 را می توان دو رویداد مهم در تاريخ معاصر ايران  نامید.

وی در پایان اظهار داشت: امام راحل با قيام خود توانست رژيم 2500 ساله طاغوت را سرنگون كند و امروز بر همه ما واجب  است كه ادامه دهنده راه امام و شهداي انقلاب اسلامي باشيم.

گزارش: مجتبی فرهنگی

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads