کد خبر: 52125 - تاریخ: یکشنبه، 1 ژوئن 2014 - 22:00

حسن عاشوریان عضو شورای بخش خشکبیجار در گفتگو با خوبان خبر عنوان نمود:

عشق به خدا و نگاه به هدف زمینه ساز جانبازی ام بوده است

این جانباز والامقام در عملیات سد بوکان در کردستان در سال 1361، به درجه رفیع جانبازی نائل آمد.

به گزارش خوبان: حسن عاشوریان عضو شورای بخش خشکبیجار، یکی از جانبازان دوران دفاع مقدس در این بخش است.

حسن عاشوریان

این جانباز والامقام در عملیات سد بوکان در کردستان در سال 1361، به درجه رفیع جانبازی نائل آمد.

وی در خصوص احساس خود از جانباز شدن گفت: هر گاه به تاریخ و لب تشنه حضرت علی اصغر شهید شش ماه کربلا و دستان بریده حضرت عباس (ع) فکر می کنم، از خودم شرمنده می شوم. هنگام مقابله با دشمنان متجاوز، از این که با ریختن خونم اندکی از گناهانم پاک شده، خوشحال شدم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص خاطره ای از زمان جانباز شدن خود گفت: عشق به خدا و نگاه به هدف زمينه ساز جانبازي بوده است .

عاشوریان ادامه داد: چه خاطره ای شيرين تراز آنكه در سرزمين غربت و به دور از خانواده، مجروح و بيهوش شوی و با دست نوازش مهربانانه امام زمان(عج) و مادرگرامي آن حضرت بر تن بي جانت دردها و آلام برطرف می گردد.

عضو شورای شهر خشکبیجار در خصوص فعالیت های خود در شورای بخش گفت: افتخارم اين است که برای چهار دوره با راي اعتماد اهالي محترم و ولايتمدار زادگاههم بعنوان خادمی كوچك در سمت شوراي اسلامي انتخاب شدم.

وی افزود: به مدت 6 سال است که در شوراي اسلامي شهرستان مشغول به خدمت هستم و برای دو دوره است که به عنوان عضو شوراي اسلامي بخش خشكبيجار خدمتگذار مردم هستم.

عاشوریان همچنین به فعالیت های خود در پایگاه مقاومت شهید بهشتی مریدان اشاره نموده و اظهار داشت: مدت چندين سال است كه با سمت مسئوليت فرمانده پايگاه مقاومت شهيد دكتر بهشتي خادم بسيجيان عزيز هستم.

فرمانده پایگاه شهید بهشتی مریدان در پایان به احداث ساختمان پایگاه در سال 92 اشاره نموده و افزود:  با مساعدت مسئولين محترم بخش خشکبیجار، شهرستان و استان توانستیم ساختمان پايگاه مقاومت بسيج مريدان را در هفته بيسج در آذرماه سال92 به بهره برداري برسانیم و الحمدالله فضايي فراهم شد تا بسيجيان ما در آن  به فعاليت هايي نظير برگزاري حلقات صالحين، قرآن و ورزش بپردازند.

پایگاه مقاومت بسیج مریدان خشکبیجار

« نمایی از ساختمان پایگاه مقاومت بسیج مریدان خشکبیجار »

گزارش: حسین فرجاد

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  1. حامیان
     | 2014/06/2 - 12:30
    پاسخ

    باسلام ممنون از خوبان خبر که انصافاٌ باید با چنین افراد بزرگی مصاحبه کرد زیرا این انسانهای مومن در جامع ما به ندرت یافت میشوند. اقای عاشوریان برایتان آرزوی سلامتی را از خداوند منان خواستارم.

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads