کد خبر: 52097 - تاریخ: یکشنبه، 1 ژوئن 2014 - 17:24

اسامی ۲۴ بازیکن دعوت‌شده به تیم ملی/ واکنش خط خورده‌ها

اسامی 24 بازیکنان دعوت‌شده برای حضور در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، توسط کارلوس کی‌روش اعلام شد.

به گزارش خوبان، کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال اسامی ۲۴ بازیکن تیم ملی اعزامی به رقابتهای جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را در حالی اعلام کرد که فردا بعدازظهر و پس از دریافت آخرین وضعیت پزشکی هاشم بیگ زاده، بازیکن بیست و سوم از بین بیگ‌زاده و خان‌زاده اعلام خواهد شد اما در عین حال و در صورت انتخاب هاشم بیگ زاده نیز محمدرضا خانزاده به برزیل سفر می کند.

اسامی بازیکنان به شرح زیر است:

دروازه‌بانان:

رحمان احمدی (سپاهان اصفهان) – علیرضا حقیقی (کوویلای پرتقال) – دنیل داوری (گراس هاپرز سوئیس)

مدافعان:

مهرداد بیت‌آشور (وایت کپس کانادا) – هاشم بیگ‌زاده (استقلال تهران) – پژمان منتظری (ام صلال قطر) – سیدجلال حسینی (پرسپولیس تهران) – امیرحسین صادقی (استقلال تهران) – احمد آل‌نعمه (نفت تهران) – مهرداد پولادی (پرسپولیس تهران) – حسین ماهینی (پرسپولیس تهران).

هافبک ها:

آندارنیک تیموریان (استقلال تهران) – جواد نکونام (الکویت کویت) – قاسم حدادی‌فر (ذوب آهن اصفهان) – رضا حقیقی (پرسپولیس تهران) – بختیار رحمانی (فولاد خوزستان) – احسان حاج صفی (سپاهان اصفهان) – خسرو حیدری (استقلال تهران)

مهاجمان:

اشکان دژاگه (فولام انگلیس) – مسعود شجاعی (لاس پالماس اسپانیا) – رضا قوچان نژاد (چارلتون انگلیس) – علیرضا جهانبخش (نایمخن هلند) – کریم انصاری‌فرد (تراکتورسازی تبریز).

با توجه به توضیح فوق محمدرضا خان‌زاده (ذوب‌آهن اصفهان) به همراه تیم به مسابقات جام جهانی اعزام خواهد شد.

گفتنی است؛ بازیکنان می بایست ضمن به همراه داشتن لوازم شخصی خود از جمله کفش های مربوط به بازی در شرایط بارانی و عادی، راس ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه روز دوشنبه ۱۲ خرداد ماه در محل هتل آزادی خود را به کادر فنی معرفی کنند.

لازم به ذکر است، لیست ۲۳ نفر نهایی روز سوم ژوئن(۱۳ خرداد ماه) بر اساس درخواست فیفا اعلام خواهد شد.

با کی‌روش نان ‌و نمک خورده‌ام؛ پشت سرش حرف نمی‌زنم

در همین حال، سردار آزمون در خصوص خط خوردنش از ترکیب نهایی تیم ملی برای حضور در جام جهانی در گفت و گو با فارس اظهار داشت:‌ برای هر ۴ بازیکن ناراحت کننده بود. یک مقدار انتظار داشتم خط بخورم اما فکر نمی‌کردم این اتفاق قطعی بیافتد. واقعاً ناراحت شدم.

وی ادامه داد: تصمیم مربی بود و به تصمیم آقای کی‌روش احترام می‌گذارم. او بزرگ من است. من با آنها نان و نمک خورده‌ام و این طور نیست که حالا که خط خورده‌ام بخواهم مسائل گذشته را فراموش کنم و بخواهم پشت سر کسی حرفی بزنم. برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم

آزمون گفت: درست است این موضوع برایم ناراحت کننده است. شاید جام جهانی برایم تمام شد اما فوتبالم که تمام نشده است. من هنوز جوان هستم و در اول راه فوتبال هست. هنوز راه زیادی در ادامه راه فوتبالم دارم.

شریفی: برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم/ از کی‌روش ناراحت نیستم

مهدی شریفی مهاجم باشگاه سپاهان هم در گفت‌وگو با ایسنا، درباره خط خوردن نامش از لیست تیم ملی ایران برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ اظهار کرد: واقعا از این قضیه ناراحت هستم و در حال حاضر نمی‌توانم صحبتی در این زمینه بکنم اما از صمیم قلبم برای تیم ملی و موفقیت در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل آرزو موفقیت می‌کنم. بازیکنان تیم ملی بدانند که دعای ما و مردم پشت سر آنها خواهد بود و امیدوارم که تمام تلاش‌شان را انجام دهند تا در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل نتایج خوبی را برای ایران کسب کنند.

مهاجم سپاهان در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا از کارلوس کی‌روش ناراحت هست، گفت: نه. من از کی‌روش ناراحت نیستم. از کی‌روش هم بابت دعوت به اردوهای اتریش و آفریقای جنوبی تشکر می‌کنم. او مجبور بود از بین ما چهار نفر را خط بزند و مطمئنا بهترین‌ها را برای حضور در جام‌جهانی انتخاب کرده‌ است. تمام تلاشم را می‌کنم در جام ملت‌های آسیا و در جام‌های جهانی بعدی بازیکن تیم ملی باشم و بدرخشم. باز هم برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم.

خلعتبری: باورم نمی‌شود خط خورده‌ام

محمدرضا خلعتبری در خصوص خط خوردنش از ليست نفرات اعزامي به مسابقات جام جهاني فوتبال اظهار داشت: 4 سال براي تيم ملي زحمت کشيدم و هيچ‌کس به اندازه خودم ناراحت نيست و باورم نمي‌شود که خط خورده‌ام. اکنون به هيچ عنوان شرايط روحي مناسبي را تجربه نمي‌کنم و تنها مي‌گويم که متوجه نيستم که چه اتفاقي رخ داده است.
واکنش مکانی به خط خوردن از تيم ملی /سکوت می‌کنم

چهارمین بازیکن خط خورده ازلیست تیم ملی یک دروازه بان است. سوشا مکانی که در بازی های تدارکاتی هم چندان به بازی گرفته نشد؛ در واکنش به خط خوردنش از ليست نهايي تيم ملي فوتبال در حالي که ناراحت بود گفت که قصد هيچ صحبتي ندارد و نمي‌خواهد حرفي بزند.

 

منبع: جهان نیوز

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads