کد خبر: 51931 - تاریخ: جمعه، 30 می 2014 - 07:28

سید مجتبی حسینی نسب خبر داد:

تشکیل مجمع مشاوران شورای شهر خمام در آینده نزدیک

حسینی نسب در خصوص روش های شرکت در طرح مذکور گفت: شهروندان عزیز از طریق مراجعه حضوری به دفتر شورای شهر خمام یا مراجعه به سایت www.khomam-shora.ir می توانند در این طرح شرکت نمایند.

به گزارش خوبان: رئیس شورای شهر خمام از تشکیل مجمع مشاوران شورای اسلامی شهر خمام در آینده نزدیک خبر داد.سید مجتبی حسینی نسب

سید مجتبی حسینی نسب در گفتگو با خبرنگار ما با اعلام خبر فوق گفت: شورای اسلامی شهر خمام در نظر دارد تا در راستای تحقق آیه شریفه «و امرهم شوری بینهم» و مشارکت آحاد شهروندان عزیز، با استفاده از خرد جمعی متخصصین در مدیریت شهری مجمع مشاوران شورای اسلامی شهر خمام را تشکیل دهد.

وی کمیته های مجمع مشاوران شورای اسلامی را پنج مورد عنوان نمود و اظهار داشت: این کمیته ها شامل کمیته های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی، هنری، ورزشی و عمران و توسعه شهری می باشد.

رئیس شورای شهر خمام از کلیه جوانان با تحصیلات آکادمیک و افراد با تجربه شهر دعوت نمود تا جهت تحقق طرح مذکور، شکوفایی هر چه بیشتر شهر و دست یافتن به افق توسعه، در این طرح شرکت نمایند.

حسینی نسب در خصوص روش های شرکت در طرح مذکور گفت: شهروندان عزیز از طریق مراجعه حضوری به دفتر شورای شهر خمام یا مراجعه به سایت www.khomam-shora.ir می توانند در این طرح شرکت نمایند.

وی مهلت ثبت نام را تا پایان خرداد ماه سال علام نمود و ادامه داد: در صورت استقبال از سوی شهروندان، مهلت ثبت نام تمدید خواهد شد.

 

انتهای پیام/

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads