کد خبر: 51896 - تاریخ: پنج‌شنبه، 29 می 2014 - 09:51

نوبخت در جمع خبرنگاران:

برگزاری جشن در سالگرد انتخاب روحانی «لازم» است!

سخنگوی دولت گفت: برگزاری جشن و مراسم در سالگرد انتخاب قاطعانه آقای روحانی توسط مردم، یک حق است و در جهت نشاط جامعه لازم است و دستگاه های اجرایی باید از این فرصت استفاده کنند.

به گزارش خوبان: محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت ظهر چهارشنبه در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکهنوبخت نرخ تورم ماهیانه در اردیبهشت ۷ دهم درصد بوده و کاهش داشته است، اظهارداشت: نرخ تورم ۹۳ به زیر ۲۵ درصد خواهد رسید.

سخنگوی دولت تصریح‌کرد: بانک مرکزی موظف شد نسبت به رفع موانع اعطای وامهای ازدواج اقدام کند.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه پیش‌خرید ساختمان‌ها و آپارتمان‌ها ضابطه‌مند می‌شود و آیین‌نامه آن تصویب شد، گفت:‌ طرح ارزیابی زیست‌محیطی طرح‌های عمرانی هم تصویب شد؛ اقتصاد امسال از رکود خارج می‌شود.

نوبخت با بیان اینکه اگر کسی به بیمارستانی مراجعه کرد و بیشتر از ۱۰ درصد برای افراد عادی و ۵ درصد برای تحت پوششها دریافت کردند، حتما به نهادهای نظارتی اطلاع‌ دهند.

سخنگوی دولت با تأکید بر اینکه در جریان پرونده فساد ۳ هزار میلیاردی از خیلی‌ها از جمله قائم‌مقام بانک مرکزی تحقیق شده است، گفت: اما به صرف اتهام وارد شدن به یک نفر در مقطعی، آیا باید فرصت خدمت را از او بگیریم؟ هر سه قوه اعلام کردند این فرد بی‌گناه است.

وی همچنین در خصوص پرونده رانت ۶۵۰ میلیون یورویی نیز گفت: مجلس فرصت بدهد در خصوص پرونده رانت ۶۵۰ میلیون یورویی در صحن توضیح می‌دهیم؛ رانتی در کار نبوده، آن وارد کننده را باید تشویق کرد، زمانی که انبارهایمان خالی بوده و پول نداشتیم برایمان کالا وارد کرده است.

نوبخت در خصوص برگزاری جشن در استان‌ها به دلیل سالگرد پیروزی آقای روحانی نیز افزود: برگزاری جشن و مراسم در سالگرد انتخاب قاطعانه آقای روحانی توسط مردم، یک حق است و در جهت نشاط جامعه لازم است و همه دستگاه‌های اجرایی باید از این فرصت استفاده کنند.

وی در پاسخ به سؤالی درباره واکنش خطیب جمعه تهران نسبت به اظهارات آقای روحانی نیز افزود: پیامبر هم کسی را با شلاق و شمشیر به بهشت نبرده و قطعاً مخاطب سخنان خطیب جمعه تهران آقای روحانی نبوده است.

سخنگوی دولت همچنین رفتن شمخانی از شورای امنیت ملی را شایعه خواند و افزایش قیمت گاز را تکذیب کرد.

 

منبع: فارس

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads