کد خبر: 51818 - تاریخ: چهارشنبه، 28 می 2014 - 11:32

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی رشت عنوان کرد:

افزایش آمار آتش‌سوزی هود آشپزخانه در رشت

مدیر مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی رشت گفت: آمار آتش‌سوزی هود آشپزخانه در رشت افزایش یافته است.

به گزارش خوبان، علی مقصودی امروز در گفت‌وگو با فارس یکی از عوامل مهم در وقوع حادثه آتش‌سوزی این شهر را سیم‌کشی‌های برق دانست و اظهار کرد: سیم‌کشی‌های برق اماکن عمومی و خصوصی باید جدی گرفته شود.

وی، بافت فرسوده شهر رشت را از مشکلات جدی خواند و تصریح کرد: در آتش سوزی‌های بافت فرسوده شهر رشت امکان ورود خودروهای آتش‌نشانی به آن وجود ندارد و باید در این زمینه فکر جدی‌تری صورت گیرد.

مدیر عامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی رشت با بیان اینکه حدود 100 نفر کمبود نیرو در این آتش‌نشانی وجود دارد، اضافه کرد: میانگین سن ماشین‌آلات آتش‌نشانی رشت بیش از 16 سال است که با تغییر تکنولوژی باید آنها را نوسازی کنیم.

وی، افزایش سطح آگاهی را جزو ضروریات دانست و یادآور شد: نیروهای آتش‌نشانی آنچه دارند برای خدمت به شهروندان ارائه می‌دهند.

مقصودی، خواستار توجه مسئولانی استانی به آتش‌نشانی رشت شد و گفت: از مسئولان می‌خواهیم در نشست‌های خود از ما نیز دعوت کنند تا مسایل و موارد مربوط به آتش‌نشانی بیشتر مطرح شود.

این مسئول با تأکید بر ضرورت فرهنگ‌سازی در زمینه پیشگیری از حادثه آتش‌سوزی، خاطرنشان کرد: آمار آتش‌سوزی هود آشپزخانه در رشت افزایش یافته است که در این زمینه باید فرهنگ‌سازی صورت گیرد و رسانه ملی نیز کمک کند.

وی، تمیز کردن هود آشپزخانه پس از هر بار پخت و پز را ضرورت خواند و متذکر شد: انباشت چربی غذا بر هود موجب آتش‌سوزی و حوادث ناگوار می‌شود.

انتهای پیام/

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads