کد خبر: 51743 - تاریخ: سه‌شنبه، 27 می 2014 - 12:22

با آگاهی؛ از آشپزخانه‌تان داروخانه بسازید!

اولین گامی که پس از یک صدمه یا آسیب برمی‌دارید حرکت به سمت قفسه داروهاست اما مطالعات جدید نشان می‌دهند وسایل آشپزخانه و یخچال شما می‌تواند به عنوان کمد کمک اولیه برایتان باشد.

به گزارش خوبان به نقل از باشگاه خبرنگاران: راه‌حل‌های خوراکی در شرایط بحرانی می‌تواند در تنگنا به شما کمک کند و از شما پشتیبانی کند.154871

۱-سیر برای، سرماخوردگی: با چشم پوشی از تمام اثرات جانبی بوی بد دهان، سیر باعث افزایش سیستم ایمنی بدن می‌شود و به محض اینکه احساس سرماخوردگی کردید سیر به شما کمک می‌کند که زودتر بهبود یابید.

۲-توقف خون بینی با بیکن: یک قرن پیش بیکن به عنوان درمانی دارویی برای جلوگیری از خونریزی بینی استفاده می‌شد و با توجه به مطالعاتی که در سال ۲۰۱۲ انجام شد دانشمندان دریافتند بیکن می‌تواند مشکلات گوش و حلق را بهبود بخشد.

۳-درمان دل درد و تهوع با زنجبیل: زنجبیل تسکین دهنده واقعی ناراحتی معده است و یک چهارم قاشق چای خوری زنجبیل می‌تواند تهوع در بیماران شیمی درمانی را تا ۴۰ درصد کاهش دهد.

۴-عسل به عنوان پانسمان برای زخم‌ها: مطالعات جدید نشان می‌دهند که با استفاده از عسل می‌توان زخم‌ها را بهبود بخشید و به عنوان پانسمان دردها را کاهش و التیام داد و خواص باکتریایی عسل به صورت قابل توجهی عفونت‌ها را از روی زخم از بین می‌رود.

۵-درمان تورم با چای سیاه و سفید: آب گرم بهترین راه‌حل فوری برای درمان سوختگی‌هاست و تورم را به حداقل می‌رساند و محققان مواد غذایی مولکولی و تحقیقات غذایی از چای سیاه به عنوان خواص ضد التهابی یاد کردند.

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads