کد خبر: 51735 - تاریخ: سه‌شنبه، 27 می 2014 - 12:18

چند رئیس جمهور به جام جهانی می روند؟

روسای جمهور ۱۴ کشور جهان در جریان رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل در این کشور حضور خواهند داشت.

به گزارش خوبان، ایلما روسف رئیس جمهور برزیل تائید کرد که در سه مسابقه از بازی های جام جهانی (بازی افتتاحیه در روز ۱۲ ژوئن، بازی آلمان و پرتغال در جام جهانی۱۶ ژوئن در ورزشگاه فونتا نوا در شهر سالوادور و در بازی اختتامیه و فینال در ۱۳ جولای) شرکت می کند. در دو بازی افتتاحیه و اختتامیه همچنین تعدادی از روسای جمهور و دولت کشورهای خارجی حضور خواهند داشت. دیلما روسف از فرصت جام جهانی استفاده کرده و برخی ملاقات های دو جانبه را نیز با سران کشورهای خارجی حاضر در جام جهانی انجام می دهد.

وزارت خارجه برزیل ضمن اعلام تائید تنها دو دیدار دوجانبه میان رئیس جمهور برزیل با آنجلا مرکل صدر اعظم آلمان و جو بایدن معاون رئیس جمهور آمریکا، تصریح کرده که درخواست های دیگری نیز از سوی کشورهای دیگر مطرح شده است.

در میان روسای جمهوری که حضورشان را تائید کرده اند، روسای جمهور آرژانتین و شیلی ، بوسنی و هرزگوین، کرواسی، غنا، هلند، سوئیس و پرنس هاری از انگلیس قرار دارند.

براساس اعلام منابع رسانه ای برزیل، پیش بینی می شود که کلیه روسای دولت‌های کشورهای آمریکای جنوبی نیز در بازی های جام جهانی حضور داشته باشند.

 

منبع: ایسنا

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads