کد خبر: 51440 - تاریخ: شنبه، 24 می 2014 - 22:00

حجت الاسلام صفری در خطبه های نماز جمعه خشکبیجار:

در صورت زانو زدن برابر استکبار آن ها بر اندیشه های انقلابی ما سوار خواهند شد

امام جمعه خشکبیجار با اشاره به تلاش برخی در داخل برای زانو زدن در برابر آمریکا گفت: به گفته قرآن کریم در مقابل متکبرین باید سرسخت و متکبر بود. ما نیز باید در برابر فساد آمریکا و رژیم صهیونیستی محکم بایستیم و سرخم نکنیم. چرا که در غیر این صورت آن ها سوار بر اندیشه های انقلابی ما خواهند شد.

به گزارش خوبان: حجت الاسلام صفری امام جمعه خشکبیجار در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به تلاش برخی در داخل برای زانو زدن در برابر آمریکا گفت: به گفته قرآن کریم در مقابل متکبرین باید سرسخت و متکبر بود. ما نیز باید در برابر فساد آمریکا و رژیم صهیونیستی محکم بایستیم و سرخم نکنیم. چرا که در غیر این صورت آن ها سوار بر اندیشه های انقلابی ما خواهند شد.

امام جمعه خشکبیجار با بیان این که به گفته امام (ره) خرمشهر را خدا آزاد کرد، به توضیح معنی این جمله پرداخت و گفت: این جمله بدین معناست که دست خداوند به طور مستقیم در فتح خرمشهر نقش داشت. مردم ما زحمت بسیار زیادی کشیدند و هدایت مستقیم و غیرمستقیم خداوند باعث این پیروزی بزرگ شد.

وی این روز بزرگ را به همه خصوصاً خانواده ی شهدای عملیات بیت المقدس تبریک عرض نمود.

امام جمعه خشکبیجار با اشاره به سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) در 25 رجب، اظهار داشت: امامت ایشان 35 سال به طول انجاميد. دوره امامت ایشان در دوران اوج قدرت بنی عباس واقع شده بود و در این دوره ایشان 14 سال از عمر شریفشان را در زندان به سر بردند.

حجت الاسلام صفری

حجت الاسلام صفری با اشاره به مبعث رسول اکرم (ص) در 27 رجب، به سختی های رسالت ایشان اشاره نموده و افزود:  دشورای های رسالت نبی مکرم اسلام (ص) به نسبت سایر انبیا بسیار بیشتر بود. چرا که پیامبر (ص) زمانی به رسالت مبعوث شدند که مردم آن جامعه در توحش به سر می بردند.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر افزایش تولیدات داخلی گفت: هرگاه به اين ظرفيت هاي داخلي توجه نكرده ایم جلوي دشمن زانو زده ایم .

امام جمعه خشکبیجار تاکید کرد: در زمینه سياست خارجي، این خود ما هستیم که باید طراح باشیم.

وی در پایان گفت: باید خود را برای ظهور حضرت صاحب الزمان (عج) آماده نماییم.

گزارش: مجتبی فرهنگی

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads