کد خبر: 51139 - تاریخ: دوشنبه، 19 می 2014 - 10:24

واکنش معاون وزیر ارشاد به رفتار غیراخلاقی لیلا حاتمی

معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به رفتار اخیر هنرمند زن ایرانی در جشنواره کن واکنش نشان داد.

به گزارش خوبان به نقل از واحد مرکزی خبر، حسین نوش آبادی ابراز امیدواری کرد: کسانی که به عنوان زن ایرانی در مجامع بین المللی شرکت می کنند به اعتبار، عفت و منزلت ایرانیان توجه داشته باشند تا چهره زن ایرانی در دنیا بد و خدشه دار نشان داده نشود.

نوش آبادی افزود: حضور شخصیتهای هنری و هنرمندان ایرانی در خارج از کشور اگر با رعایت شئونات اسلامی و احترام به فرهنگ ملت و اعتقادات ایران باشد امری پسندیده است اما اگر این حضور با بی توجهی به ارزشهای جامعه و معیارهای اخلاقی ما باشد ملت ایران این رفتار را نمی پذیرد.

وی با بیان اینکه هنرمندان زن ایرانی، سمبل زنان ایرانی در خارج از ایران هستند، گفت: حضور نامناسب زنان ایرانی در خارج از کشور مخصوصاً هنرمندان که مورد احترام مردم ما هستند از طرف ایرانی وطن پرست و علاقمند به ایران مورد قبول نیست.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: زن ایرانی چه هنرمند و چه غیر هنرمند همیشه مظهر عفت و پاکی بوده است، بنابراین اینگونه حضورهای نامناسب که اخیراً در جشنواره کن اتفاق افتاده همسو با اعتقادات دینی ما نیست.

نوش آبادی با اشاره به اینکه اگر ملت ایران هنرمندان را دوست دارند آنها نیز باید به این علاقه احترام بگذارند، گفت: احترام گذاشتن به مردم از سوی هنرمندان یعنی قبول داشتن باورها و خواسته های آنها، بنابراین هنرمندان باید به خواسته ها و معنویت مردم خود احترام بگذارند.

انتهای پیام/

 

اخبار مرتبط:

رفتار نامتعارف بازیگر زن ایرانی سوژه رسانه‌های ضد انقلاب شد + تصاویر


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads