کد خبر: 51030 - تاریخ: شنبه، 17 می 2014 - 15:23

از صدور مجوز غیر قانونی تا حضور افراد بازداشتی؛

نامه سرگشاده بسیج اساتید و دانشجویی به استاندار گیلان درخصوص همایش اصلاح طلبان

جناب استاندار محترم؛ آیا حضور سیاسیون با سابقه های درخشان مقابله با نظام و دریافت مجوزی خلاف قانون برای اعلام سیاست های توسعه ای غربی و ضد انقلابی و اسلامی، برای شما خاطره ای خاص را یاد آوری نمی کند؟

به گزارش خوبان به نقل از 8دی نیوز، شورای عالی بسیج اساتید و بسیج دانشجویی استان گیلان در پی برگزاری همایش اخیر اصلاح طلبان در رشت با عنوان”برسی توسعه رشد همه جانبه و متوازن زمینه ها و مواضع تحقق آن” نامه ای سرگشاده به استاندار گیلان نوشتند که مشروح این نامه در ذیل آمده است:

بسمه تعالی

استاندار محترم گیلان جناب آقای دکتر نجفی

سلام علیکم

با احترام

همانگونه که مطلع هستید در روزهای گذشته همایشی با عنوان “برسی توسعه رشد همه جانبه و متوازن زمینه ها و مواضع تحقق آن” در سالن همایش بانک صادرات استان گیلان و با حضور دکتر سریع القلم برگزار گردید در این زمینه نکاتی قابل ذکر است که بیان می گردد.
■ مجوز این برنامه به نام بنیاد اندیشه و توسعه گیلان از فرمانداری رشت دریافت شده است که جای بسی تعجب دارد. اولا این بنیاد در شرف تاسیس بوده و طبق قانون نمی تواند درخواست مجوز همایش داشته باشد آیا فرمانداری رشت از این موضوع اطلاعی ندارد. ثانیا طبق اظهار برگزار کنندگان، این مراسم با همکاری انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه گیلان انجام شده است که متاسفانه باز هم باید خاطر نشان کرد که طبق قانون هرگونه فعالیت سیاسی و … مجموعه های دانشگاهی صرفا باید در محل دانشگاه صورت پذیرد. آیا فرمانداری رشت اطلاعی از قوانین و مقررات برگزاری و مجوزها ندارد یا دنبال مسئله ای خاص است؟

 

استاندار

■ جناب آقای استاندار محترم؛ مدیران حاضر در استان چگونه با شما هماهنگ هستند؛ میزان دغدغه مندی این مدیران محترم نسبت به مشکلات مردم چقدر و چگونه است؟ آیا در زمانیکه مردم زحمتکش و کشاورزان ایثارگر استان با مشکل آب زراعی مواجه هستند، حضور برخی مدیران استان در همایش های این چنینی در راستای حل مشکلات مردم است؟
■ با نگاهی اجمالی به همایش برگزار شده به راحتی چهره های بازداشت شده نهادهای امنیتی در مقاطع مختلف انقلاب به چشم می خورد؛ جناب استاندار محترم؛ آیا حضور افرادی که در سال ۸۸ به رای قاطع مردم احترام نگذاشته و ۱۱ میلیون اختلاف رای را صرفا به بهانه واهی تقلب، جایگاه تاخت و تازه عقده های شخصی خود و هم حزبی هایشان قراردادند، آیا حضور این به اصطلاع سیاسیون با سابقه های درخشان مقابله با نظام و دریافت مجوزی خلاف قانون برای اعلام سیاست های توسعه ای غربی و ضد انقلابی و اسلامی، برای شما خاطره ای خاص را یاد آوری نمی کند؟

حال مطالبه بسیج دانشگاه های استان این است که استاندار محترم نسبت به این گونه اقدامات، پیشگیری ها و درایت لازم را داشته که در غیر این صورت مسئولیت عواقب و اتفاقات پیش بینی نشده به عهده مسئولین استان می باشد.

شورای عالی سازمان بسیج اساتید استان گیلان

شورای عالی سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان

 

انتهای پیام/

 

اخبار مرتبط:

واکنش شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گیلان از برگزاری همایش اخیر اصلاح طلبان باحضور سریع القلم+متن بیانیه


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads