کد خبر: 5089 - تاریخ: شنبه، 28 جولای 2012 - 23:07

هلاکت پیش‌نماز وهابی‌عربستانی درسوریه

پیش‌نماز مسجد «ابن عباس» شرق پایتخت عربستان که برای براندازی در نظام سوریه دوشادوش تروریست‌های دیگر می‌جنگید و این کار خود را جهاد فی سبیل الله می‌دانست، در مقابله با ارتش سوریه در حومه حلب کشته شد.

به گزارش خوبانبه نقل از فارس، منابع خبری که از تشدید درگیری تروریست‌ها با ارتش سوریه در شهر حلب و حومه آن خبر می‌دهند، اعلام کردند که یک تروریست وهابی که پیش‌نماز مسجدی در شرق پایتخت عربستان است، در درگیری‌های روز گذشته کشته شد.
بنا بر گزارش منابع سوری، وهابی‌ها و سلفی‌های وابسته با القاعده از جمله مهم‌ترین بخش‌های پیکره گروهک‌های تروریستی در سوریه هستند که با فتاوای مفتی‌های وهابی سعودی به سوریه اعزام می‌شوند.
بنا بر گزارش دام‌پرس، محمد الحربی وهابی 24 ساله پیش‌نماز مسجد «ابن عباس» در شرق ریاض پایتخت عربستان سعودی است.
دام پرس افزود که محمد الحربی ساکن حی الملز است و به همراه سه نفر دیگر از گروهک موسوم به «گردان الخضراء» در رویارویی با یگانی از ارتش سوریه که در حال حرکت به سوی حلب بود کشته شد.
بنا بر این گزارش، این درگیری در نقطه‌ای در نزدیکی روستای کورین در ادلب درگرفت و محمد الحربی کشته شد.
یک پایگاه اینترنتی وهابی به نام «مسلم نت» نیز این خبر را تایید و ادعا کرد: محمد سالم الحربی امام جماعت مسجد بن عباس 27 جولای 2012 ، 7 رمضان 1433 به شهادت [!] رسید.
این پایگاه اینترنتی افزود: محمد الحربی دانشجوی دانشگاه امام محمد بن سعود بود که 24 سال داشت و آرزویش شهادت بود و همیشه ذکر جهاد بر لب داشت [!].
این پایگاه اینترنتی تصریح کرد که وی بتازگی و در حدود 20 روز است که به سوریه رفته است.
منابع وهابی سعودی، تروریست وهابی محمد الحربی را در تصاویری که از وی به نمایش گذاشته‌اند مجاهد فی سبیل الله معرفی کرده‌اند.
منابع رسانه‌ای تاکید کردند که ارتش سوریه از صبح امروز وارد درگیری شدیدی با گروهک‌های مسلح تروریستی در حلب شده است و این عملیات را از حی الصاخور آغاز کرد و تعدادی ازسرکرده‌های تروریست‌ها تاکنون کشته شده‌اند.
به موازات پاکسازی حلب، درگیری‌ها در حمص نیز جریان دارد. در حی الخالدیه حمص تعداد زیادی از ترورست‌ها تجمع کرده‌اند و برای ممانعت از پیشروی نیروی مسلح سوریه برخی ساختمان‌ها را منفجر می‌کنند.
دام‌پرس گزارش کرد که تیم رسانه‌ای تروریست‌های در خالدیه که برای شبکه‌های الجزیره و العربیه خبر ارسال می‌کنند در این انفجارها کشته شدند زیرا یک انفجار سبب انفجار بسته‌های انفجاری آنان شد و ده‌ها تروریست را به کشتن داد.
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads