کد خبر: 50790 - تاریخ: چهارشنبه، 14 می 2014 - 14:14

دبیر برگزاری اعتکاف بخش خمام خبر داد:

100 نفر در بخش خمام معتکف شدند

دبیر برگزاری اعتکاف بخش خمام از شرکت 100 نفر از مومنین بخش خمام در اعتکاف خبر داد و گفت: از این تعداد 50 نفر مرد و 50 نفر زن هستند.

به گزارش خوبان: هادی یعقوبی دبیر برگزاری اعتکاف بخش خمام در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص اهداف برگزاری مراسم اعتکاف گفت: اعتکاف بستری خوبی برای صفا دادن به دل و طراوت بخشیدن به جان است.
یعقوبی ادامه داد: اعتکاف مکانی برای توسل ، خشوع ، خودسازی و پرداختن به زنگارهای دل و زدون سیاهی ها ازجان است و روزه نگه داشتن، قرائت قرآن ، انجام اعمال ام داود و خواندن نمازهای مستحبی فرصتی بزرگی برای تقرب به خداوند منان می باشد.
هادی یعقوبی
وی همچنین در خصوص برنامه های مختلف اعتکاف امسال در مسجد جامع خمام گفت: اقامه نماز صبح ، قرائت دعای عهد و بیان احکام اعتکاف ، ختم جزء28 تا 30 قرآن کریم، سخنرانی حجت الاسلام عاشوری امام جمعه خمام در خصوص مقام امیرالمومنین (ع) و اعتکاف ، اقامه نماز مغرب و عشا ء، قرائت مناجات امیرالمومنین در مسجد کوفه با مداحی برادر رمضان پور و برگزاری مراسم شهادت حضرت زینب (س) از جمله برنامه های معتکفین در ایام اعتکاف می باشد.
دبیر برگزاری اعتکاف بخش خمام از شرکت 100 نفر از مومنین بخش خمام در اعتکاف خبر داد و اضافه کرد: از این تعداد 50 نفر مرد و 50 نفر زن هستند.
انتهای پیام/

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  1. عمار رهبری
     | 2014/05/14 - 16:49
    پاسخ
    +6
    -1

    به همه خدمت گزاران در عرصه اعتکاف خسته نباشید عرض می کنیم. ان شاءالله خداوند تمامی کسانی را که قدمی در این راه برداشته اند، در زمره رجبیون قرار بدهد؛ آمین.

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads