کد خبر: 50783 - تاریخ: چهارشنبه، 14 می 2014 - 11:56

نماینده مردم رشت در مجلس:

رتبه دوم بیکاری در کشور سزاوار استان گیلان نیست

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عزم ملی و مدیریت جهادی در گیلان وجود دارد، گفت: رتبه دوم بیکاری کشور سزاوار استان گیلان نیست.

به گزارش خوبان، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در سومین همایش حماسه سازان ولایت مدار گیلان در جمع خانواده‌های شهدا و ایثارگر با اشاره به هشت هزار شهید استان، اظهار کرد: گیلان در دوران دفاع مقدس 21هزار مجروح و جانباز و 2هزار و 700 آزاده را تقدیم انقلاب است.

وی با تاکید بر اینکه گیلان با جبهه و خط مقدم 1400 کیلومتر فاصله دارد، افزود: با وجود هزاران کیلومتر فاصله با نقطه خطر، گیلان رتبه ششم شهدا و ایثارگران را در کشور به خود اختصاص داده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه پرچم بنیاد شهید بالاتر از سایر نهادها و دستگاه‌ها است، گفت: چرا که صاحبان اصلی این نهاد انقلابی شهدا هستند.

جعفرزاده با تاکید بر ولایت‌مداری مردم گیلان، خاطرنشان کرد: سزاوار این استان نیست که رتبه دوم بیکاری کشور را داشته باشد.

وی با اشاره به مشکلات کشاورزان گیلان، تصریح کرد: گیلان دارای 520 کارخانه است که امروز 300 تا آن بسته شده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قول رسیدن قطار به مردم گیلان داده شد، افزود: در این دوسال هرچقدر به گوشمان فشار آوردیم صدای سوت قطار را نشنیدیم.

جعفرزاده با تاکید بر اینکه انتظار خانواده شهدا از رئیس بنیاد شهید کشور این است که به عنوان معاون رئیس جمهور مشکلات گیلان را به گوش رئیس جمهور برساند، اظهار کرد: دولت نهم و دهم 800 مصوبه پفکی داشت آن را با 8 مصوبه خوب شما به ما تحویل دهید.

وی با بیان اینکه عزم ملی و مدیریت جهادی در گیلان وجود دارد، گفت: دولت باید گوشه چشمی برای رفع مشکلات گیلان به استان داشته باشد.

جعفرزاده با تاکید بر اینکه خانواده شهدا هیچ مطالبه‌ای از نظام ندارند، اظهار کرد: آنان همواره برای دفاع از نظام در صحنه هستند و این سزاوار نیست که مطالبات آنها 20 سال بماند.

 

منبع: تسنیم

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads