کد خبر: 5070 - تاریخ: چهارشنبه، 25 جولای 2012 - 20:05

معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان:

نابودی رژیم صهیونیسم، اصلی ترین پیام شرکت کنندگان در راهپیمایی روز جهانی قدس است

معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان با بیان اینکه هر زمان ملت­ها با نیت دین خدا به مقابله با دشمنان پرداختند پیروز شدند خاطرنشان کرد: جنگ 33 روزه حزب الله لبنان بهترین نمونه است. به گزارش خوبان به نقل از خبرگزاري دانشجويان ايران مهندس غلامعلی رضوانی صبح امروز در نشستی که به مناسبت روز جهانی قدس […]

معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان با بیان اینکه هر زمان ملت­ها با نیت دین خدا به مقابله با دشمنان پرداختند پیروز شدند خاطرنشان کرد: جنگ 33 روزه حزب الله لبنان بهترین نمونه است.

به گزارش خوبان به نقل از خبرگزاري دانشجويان ايران مهندس غلامعلی رضوانی صبح امروز در نشستی که به مناسبت روز جهانی قدس در استانداری گیلان برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن ماه ضیافت الهی اظهار کرد: روز جهانی قدس، به عنوان یک ماموریت الهی در دفاع از ملت بیدار و مظلوم فلسطین است.

وی با بیان اینکه بیش از 33 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می­گذرد، گفت: ملت بیدار انقلاب اسلامی همواره در دفع رژیم منحوس صهیونیستی انزجار خود را نشان داده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان با اشاره به آیات 251 سوره بقره و 40 سوره حج افزود: هرکس خداوند را یاری کند به پیروزی خواهد رسید.

رضوانی با بیان اینکه هر زمان ملت­ها با نیت دین خدا به مقابله با دشمنان پرداختند پیروز شدند خاطرنشان کرد: جنگ 33 روزه حزب الله لبنان بهترین نمونه است.

وی نابودی رژیم صهیونیسم که دست نشانده آمریکا است را اصلی ترین پیام روز جهانی قدس بیان کرد و گفت: آمریکا بار دیگر در اشغال کشورها با شکست روبرو شد و جنایات اخیر در سوریه که با هدف ایجاد پایگاه نظامی در این کشور صورت گرفته است با بیداری مردم مسلمان سوریه منجر به شکست استکبار خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان در پایان با تاکید بر حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس افزود: مردم غیور گیلان همواره پشتیبانی­های خود را از مردم مظلوم فلسطین به خوبی نمایش گذاشته­اند.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads