کد خبر: 5069 - تاریخ: چهارشنبه، 25 جولای 2012 - 19:54

4ساعت جلسه غیر علنی برای بررسی موضوع گرانی

مجلس شورای اسلامی امروز با حضور وزیران نفت، جهاد کشاورزی، اقتصاد و دارایی و صنعت، معدن و تجارت، بیش از چهار ساعت به بررسی موضوع گرانی، مشکلات و وضعیت معیشتی مردم پرداختند.

به گزارش خوبان به نقل از بولتن نیوز، جلسه علنی امروز مجلس در ساعت هشت و 20 دقیقه آغاز شد اما این جلسه در ساعت هشت و 55 دقیقه با حضور چهار وزیر، غیر علنی و غیر رسمی شد.

رستم قاسمی وزیر نفت، صادق خلیلیان وزیر جهاد کشاورزی، سید شمس الدین حسینی وزیر اقتصاد و مهدی غضنفری وزیر صنعت، معدن و تجارت چهار وزیری بودند که در جلسه امروز مجلس حضور یافته بودند. همچنین بهمنی رئیس کل بانک مرکزی نیز در این جلسه حضور یافت.

در جلسه امروز مجلس علاوه بر سخنرانی این مسئولین تعدادی از چهره های شاخص مجلس نیز دیدگاه ها و نظرات خود را بیان کردند.

احمد توکلی یکی از چهره های شاخص اقتصادی و رئیس سابق مرکز پژوهش های مجلس، دیدگاه ها و نظرات کارشناسی خود را در خصوص مسائل اقتصادی و گرانی بیان داشت.

همچنین غلامرضا مصباحی مقدم رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، عباس رجایی رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی و همچنین رضا رحمانی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس و برخی دیگر از نمایندگان نظرات خود را در خصوص مسائل و مشکلات مردم و گرانی های اخیر بیان داشتند.

در این جلسه همچنین در خصوص ضرورت اقدامات لازم برای تقویت تولید ملی در سال تولید ملی و ضروت تامین کالاهای مورد نیاز مردم تاکید شد.

نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  1. رها
     | 2012/07/26 - 19:11
    پاسخ

    از تیم خبری سایت خوبان خبر واقعاً ممنونم از وقتی خبرهای شما رو میخونم نگاهم به دنیا عوض شده نمیدونم با چه زبونی ازتون تشکر کنم

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads