کد خبر: 5051 - تاریخ: سه‌شنبه، 24 جولای 2012 - 23:42

با مردم اسرائیل دوست هستیم!

به گزارش روزنامه واشنگتن پست، «بهرام افشارزاده» که با راب هریس نویسنده ورزشی آسوشیتدپرس از طریق یک مترجم گفت و گو می‌کرد، تأکید کرد: تیم ایران هیچ طرحی برای تحریم بازی ها به دلیل «ملیت ورزشکاران» حریف ندارد.

سرپرست  کاروان اعزامی به المپیک لندن در اظهاراتی شگفت آور ، اعلام کرد که «ورزشکاران ایرانی برای مسابقه با ورزشکاران اسراییلی آماده اند!» وی که مدتهاست در مسئولیت دبیر کلی کمیته ملی المپیک حضور دارد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری آسوشیتدپرس «طرح دوستی با اسرائیل» را محور سخنان خود قرار داد و سخنانش سرتیتر خبرگزاری های بین المللی شد!

به گزارش روزنامه واشنگتن پست، «بهرام افشارزاده» که با راب هریس نویسنده ورزشی آسوشیتدپرس از طریق یک مترجم گفت و گو می‌کرد، تأکید کرد: تیم ایران هیچ طرحی برای تحریم بازی ها به دلیل «ملیت ورزشکاران» حریف ندارد.

پیش از این در سال 86 نیز «اسفندیار رحیم مشایی» به عنوان معاون احمدی نژاد در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری بر دوستی با «ملت اسرائیل» تأکید کرده و گفته بود: «مردم ما با همه مردم دنیا دوست هستند، حتی با مردم اسرائیل!»

افشارزاده در ادامه مصاحبه تاکید کرد: تیم ایران به یک دقیقه سکوت برای گرامیداشت قربانیان اسرائیلی در المپیک ۱۹۷۲ مونیخ احترام خواهد گذاشت!!!

این روزنامه آمریکایی نوشت: جمهوری اسلامی به دلیل امتناع ورزشکارانش از رقابت با ورزشکاران اسراییلی در بازی های سال ۲۰۰۴ آتن و ۲۰۰۸ پکن مورد انتقادهای فراوان قرارگرفت.افشار زاده همچنین تأکید کرد: ما فقط دنبال عملکرد ورزشکاری هستیم.

وی در دهکده ورزشکاران پس از امضای «دیوار آتش بس» – ابتکاری از جانب سازمان ملل متحد که خواستار پایان دادن به جنگ در کشورهای متخاصم است- این سخنان را اعلام کرد. افشارزاده همچنین به زبان انگلیسی گفت: در ورزش و مسابقات المپیک، همه کشورها باید با دوستی و همبستگی شرکت کنند.

هنوز مشخص نیست این سخنان به چه علتی بیان شده اند. به هر روی تردیدی نسیت که در صورت صحت این اظهار نظرات بی درنگ باید افشارزاده از سمت خود برکنار شود .

نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  1. شایسته
     | 2012/07/25 - 12:43
    پاسخ

    اگه واقعاً این حرفارو زده باشه بایدگفت رسماً سیستم نظارتی ورزش ما به درده لای جرز میخوره که چنین کوتوله هایی جسارت چنین اظهاراتی رو به خودشون میدن

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads