کد خبر: 50485 - تاریخ: شنبه، 10 می 2014 - 19:26

حسن عباسی در دانشگاه گیلان:

آمریکا هر ۹ روز یک بحران برای ما ایجاد می کند/ بانک ها از صبح تا شب به مردم دروغ می گویند

رئیس اندیشکده یقین با تاکید بر اینکه آمریکا به طور متوسط هر 9 روز یک بحران برای ما ایجاد کرده است گفت: تمدنی که زنا و هم جنس بازی زنان و مردان را ترویج می کند با پر روی تمام قطع نامه صادر می کند.

به گزارش خوبان، حسن عباسی در جمع دانشجویان دانشگاه گیلان با اشاره به چالش های اقتصادی که غرب با آن مواجه است، اظهار کرد: امروز دنیا با چالش بزرگ اقتصادی دست و پنجه نرم می کند.

وی با اشاره به اینکه این وظیفه نسل جوان این است تا با درک درست و سنجیده شرایط جامعه را برای مقابله با بحران ها مهیا سازد گفت: امروز بسیاری از اساتید علم اقتصاد اعلام کردند که ما از آنچه تاکنون درس داده ایم توبه کرده ایم.
رئیس اندیشکده یقین دانشجویان را به بازدید از سایت توابین اقتصادی که توسط اقتصاددانان مطرح دنیا راه اندازی شده است دعوت کرد و افزود: در این سایت اقتصاددان های مطرح دنیا از تدریس مبنای اقتصاد نوین عذر خواهی کرده اند.

 

عباسی

 

عباسی با اشاره به شوک اقتصادی سال ۲۰۰۷بیان کرد: این نشان می دهد که وصل شدن به اقتصاد جهانی راه نجات ما نیست.
وی با اشاره به اینکه مولف کتاب سقوط آزاد امروز علم اقتصاد را سقوط کرده می داند اظهار کرد: پروفسور دیوید کورتن نیز در کتاب سرمایه داری فردا معتقد است خلق پول خلق ثروت نیست.
وی با تاکید بر چاپ اسکناس بدون پشتوانه خلق بدهی است خاطرنشان کرد: این عمل شیاد و متقلبانه کار دولت های دنیا است.
عباسی با تاکید بر اینکه این نقطه کلیدی است که آینده جامعه بشری را به چالش می کشاند تصریح کرد: باید توجه داشته باشیم که دولت ها برای جبران کسری بودجه پول چاپ می کنند.
وی با تصریح بر اینکه حزب دموکرات و جمهوری خواه آمریکا می خواهند که همه با پول آنها مبادله کنند گفت: امروز اقتصاددانان کشور سکوت کرده اند و به مردم نگفتند که مشکلات ما ناشی از تحریم هانیست بلکه معلول ضعف مدیریت و سوء مدیریت است.
رئیس اندیشکده یقین با اشاره به اینکه شهردار دیترویت شهر صنعتی امریکا ورشکستگی این شهر را اعلام کرده است اظهار کرد: اگر قرار است آمریکا کسی را نجات دهد اول خود را نجات دهد.

 

1

 

وی بدهی کل اقتصاد ۲۰۰ کشور دنیا را طبق آمار صندوق جهانی و بانک بین المللی پول ۵۲ تریلیون دلار عنوان کرد و گفت: غول های اقتصادی جهان و پیشرفته ترین کشورهای دنیا امروز دچار سقوط شده اند.
عباسی با تصریح بر اینکه در مسیر آینده شناسی ۱۳ ابر مسیر تعیین شده است گفت: در این مسیر بدهی ،پیری ،اضطراب ،بیماری ،افسردگی و شهر نشینی مفرد دنیا را تهدید می کند.
وی با بیان اینکه ما در دریافت وام از بانک ها اول هستیم گفت:در شهر ها و روستاهای ما زیباترین ساختمان ها برای بانک هاست و هزینه تبلیغات بانک ها در رسانه ها میلیارد تومان است.
رئیس اندیشکده یقین با بیان اینکه هر جا سخن از اعتماد است نام آنکه فرار کرده است می درخشد گفت: بانک ها از صبح تا شب به مردم دروغ می گویند.

 

3
عباسی با بیان اینکه ما با سه نوع ربا مواجه هستیم گفت: ربای جهانی که دلار را مبنا قرار می دهد و ربای دوم ربای دولتها و ربای سوم ربای بانک ها هستند.
رئیس اندیشکده یقین با تاکید بر اینکه در آیات سوره رم و بقره به ربا اشاره شده است ،تصریح کرد: زکات و صدقه که ثروت را زیاد می کند.
وی با تصریح بر اینکه این ترجمه اقتصاد کورتن است که خلق پول خلق ثروت نیست اظهار کرد: قرآن برای این نیست که موقع ازدواج در دست بگیرید و یا برای سفر از زیرش رد شوید قران راه و روش زندگی است.
عباسی با تاکید بر اینکه صدقه شامل ۸ گروه و ساختار می شود اظهار کرد: باید با توجه به آیات قران این امر برای مسئولانی که اقتصاد صدقه ای را به تمسخر می گیرند آموزش داده شود چرا که این امر با صدقه داخل صندوق صدقات متفاوت است.
وی قطع ارتباط با سازکار مبنا قرادادن دلار را در حرکت دولت در مراوده با روسیه مورد تاکید قرارداد و گفت: این امر ما را از وابستگی به دلار خارج می کند.
وی با اشاره به سخنان امام راحل که فرمودند پول نباید کار کند گفت: پول نباید خودش را خرید و فروش کند و این باید مطالبه عمومی در کشور شود که بازار سرمایه نباید سد راه بازار صنعت ،کشاورزی ،هنر و… شود.
رئیس اندیشکده یقین با اشاره به مذاکرات ژنو گفت: این مذاکرات خوب است اما نباید امید داشته باشیم که نتیجه مطلوب بگیریم.
وی با تاکید بر اینکه آمریکا به طور متوسط هر ۹ روز یک بحران برای ما ایجاد کرده است گفت: تمدنی که زنا و هم جنس بازی زنان و مردان را ترویج می کند با پر روی تمام قطع نامه صادر می کند.
عباسی با تاکید بر اینکه تمدن نکبت آمریکا با زرق و برقش چشم دولتهای دنیا را گرفته است گفت:به فرموده امام راحل امریکا ذاتا تروریست است و فساد را ترویج می کند.
وی تصریح کرد: در توافق ژنو فرزندان انقلاب زحمت می کشند تا شرایط به نفع ما تمام شود اما دشمن قابل اعتماد نیست.

منبع: 8دی نیوز

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  1. ناشناس
     | 2014/05/11 - 22:09
    پاسخ

    زور ما به آمریکا نمی رسد.قبول .به بانکها هم نمی رسد؟.بانک های خودمان؟

    با خودمان هم تعارف داریم؟

    با خودمان هم صداقت نداریم.

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads