کد خبر: 50426 - تاریخ: پنج‌شنبه، 8 می 2014 - 19:19

جوانی که به خاطر استقلال فلج شد+عکس

“سجاد بیژن” طرفدار تیم استقلال تهران که بر اثر باخت این تیم سکته مغزی کرده و بعد از سه سال و نیم همچنان در بستر بیماری به سر می‌برد و کسی از او سراغی نگرفته است.

به گزارش خوبان به نقل از ایسنا، این نوجوان 20 ساله از بخش سرفاریاب از توابع شهرستان چرام در استان کهگیلویه و بویراحمد از طرفدار متعصب و پرپا قرص تیم استقلال تهران است که بر اثر باخت این تیم و شکست استقلال در دقیقه ۹۰ مقابل تیم تراکتورسازی تبریز با نتیجه 3 بر 2، سکته مغزی کرده و فلج شده و بعد از گذشت حدود سه سال و نیم همچنان در بستر بیماری به سر می‌برد و کسی از او سراغی نگرفته است.

در تاریخ 90/1/18 پس از دیدار دو تیم تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران و شکست استقلال در دقیقه ۹۰ یک هوادار جوان ۲۰ ساله و متعصب استقلال در بخش سرفاریاب از توابع شهرستان چرام استان کهگلویه وبویراحمد به نام سجاد بیژن دچار سکته مغزی شد که پس از انتقال به بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت و تلاش زیاد پزشکان به زندگی برگشت اما از ناحیه دو دست و دو پا فلج و تکلمش را نیز از دست داد و هم اکنون در خانه بستری است.

رحمت الله بیژن پدر سجاد که چوپان است در این رابطه به خبرنگار ایسنا گفت: فرزندم طرفدار متعصب و دو آتیشه استقلال تهران بود که بعد از اینکه در نیمه دوم شکست خورد سکته کرده است.

همچنین خاور پالیزان، مادر سجاد در این خصوص به خبرنگار ایسنا گفت: پدرش بی سواد و توان مالی خوبی نیز ندارد که برای درمان سجاد کاری انجام دهد.

وی افزود: سجاد در حال تماشای بازی استقلال و تراکتورسازی تبریز بود که در دقیقه آخر که استقلال گل سوم را خورد سکته مغزی کرد و به کما رفت تا اینکه به بیمارستان انتقالش دادیم و موضوع را که به پزشک گفتیم به ما جواب داد که مشکلی ندارد و خوب می‌شود. پزشکان اعلام کردند که به کما رفته و 17ساعت در کما به سر برد، بعد از احیاء و بازگرداندنش گفتند که فلج شده و تکلمش را از دست داده است.

مادر سجاد با بیان اینکه پزشکان به ما گفتند که این بچه بر اثر فشار اینطور شده اظهارکرد: پزشکان گفتند اگر پول دارید می‌شود در جاهایی درمانش کرد اما ما که خانواده فقیر و بی پولی هستیم چطور می‌توانستیم او را درمان کنیم و بعد از حدود سه سال در خانه از او نگهداری می‌کنیم و در بستر بیماری است. از لحاظ مالی ضعیف هستیم و تنها در حد اینکه بچه‌مان گرسنه نباشد زندگی می گذرانیم.

پالیزان تصریح کرد: تاکنون یک مسئولی به ما سر نزده و حالی از سجاد نپرسیدند و هیچ کمکی به ما نکردند که بتوانیم او را درمان کنیم.

مادر سجاد بیان کرد: فرزندم طرفدار تیم استقلال بود و بیشتر از فرهاد مجیدی بازیکن این تیم خوشش می‌آمد و عکسش هم بالای سرش زده است.

وی رو به خبرنگار ایسنا گفت: پسرم طرفدار هر کدام و هرکسی بود من خانه خراب شدم و نمی توانم کاری برایش کنم و دست شما هم درد نکند اگر بتوانید برای رضای خدا یک فرد خیر و پزشکی که بتواند درمانش کند برای ما پیدا کنی که به داد ما برسد خدا از شما هم راضی می شود.

مادر این جوان عنوان کرد: از مسئولان استانی و کشوری و خیران بخصوص مسئولان باشگاه استقلال و فرهاد مجیدی انتظار دارم هرچه از دستشان برمی آید برای درمان سجاد انجام دهند و کوتاهی نکنند.

سخاوت پالیزان دایی سجاد نیز به خبرنگار ایسنا گفت: سجاد علاقه خاصی به فرهاد مجیدی داشت و همیشه به من می گفت یک پیراهن آبی برایم بگیر و عکس فرهاد مجیدی را بر روی آن چاپ کن تا بپوشم و عکشس بر روی سینه ام باشد.

 

سجاد بیژن

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

انتشار یافته:۲

  1. ناشناس
     | 2014/05/8 - 19:59
    پاسخ
    +2
    0

    از صمیم قلب برای این فرد متاسفم که به خاطر فوتبال زندگی خودش رو تباه کرده. آخه ارزش داره؟
    چرا به خاطر دفاع از اهل بیت این طوری نشد؟

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads