کد خبر: 5032 - تاریخ: سه‌شنبه، 24 جولای 2012 - 20:09

با حضور نمایندگان استان‌های البرز، گیلان، مازندران، گلستان و سمنان

تشکیل فراکسیون حاشیه البرز

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: فراکسیون حاشیه البرز با حضور نمایندگان استان‌های البرز، گیلان، مازندران، گلستان و سمنان تشکیل می‌شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: فراکسیون حاشیه البرز با حضور نمایندگان استان‌های البرز، گیلان، مازندران، گلستان و سمنان تشکیل می‌شود.

سیدهادی حسینی در حاشیه جلسه بررسی مشکلات تیم شموشک نوشهر گفت: در آینده‌ای نزدیک بنا به تصمیم مجمع نمایندگان مازندران فراکسیون حاشیه البرز با حضور استان‌های البرز، گیلان، مازندران، گلستان و سمنان تشکیل می‌شود.

وی درباره علت تشکیل این فراکسیون اظهار داشت: از آنجایی که از نظر شرایط اقلیمی، آب و هوایی، جغرافیایی و مشکلات این استان‌ها مشترک است بنابراین تشکیل این فراکسیون احساس شد که در این بین استان خراسان شمالی نیز خواهان حضور در این جمع است.

این مسئول با بیان اینکه نگاه ما به مازندران باید به صورت یک کلان شهر باشد، متذکر شد: از رامسر تا گلوگاه را باید یکپارچه و یک شهر ببینیم و بر این اساس نیز در نخستین گام در حال بررسی حذف کدهای بین شهری در سراسر مازندران هستیم.

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی در پایان اذعان داشت: در صورت تحقق این امر دیگر نیاز نیست شهروندان مازندرانی برای ارتباط تلفنی از شهر خود با سایر نقاط مازندران کد مخابراتی را در اول شماره مربوطه شماره‌گیری کنند.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads