کد خبر: 50298 - تاریخ: سه‌شنبه، 6 می 2014 - 21:16

در دیدار شهردار و اعضای شورای شهر خمام با دکتر چمساز مطرح شد؛

تندیس دکتر امین چمساز « پزشک خیر خمامی» تا یک ماه آینده رونمایی می شود + تصاویر دیدار

سخنگوی شورای شهر خمام از برگزاری مراسم رونمایی از مجسمه دکتر چمساز با حضور استاندار، نمایندگان رشت در مجلس، فرماندار و جمع دیگری از مسئولین و با دستان شخص دکتر چمساز در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خوبان: شهردار و جمعی از اعضای شورای شهر خمام، شب گذشته با حضور در منزل دکتر امین چمساز « پزشک خیر خمامی» با وی دیدار و گفتگو نمودند.

جلیل غیاثی سخنگوی شورای شهر خمام با اشاره به ساخت مجسمه دکتر چمساز در خمام گفت: ابتدا قرار بود مجسمه دکتر چمساز در میدانی در روبروی منزل ایشان نصب گردد، اما پس از بررسی کارشناسانه با رئیس راهور گیلان و کارشناس معماری و شهرسازی دانشگاه گیلان این نظر مورد تایید واقع نشد. زیرا ساخت میدان در این قسمت، نمی توانست مشکل ترافیک را حل نماید.

وی ادامه داد: از مجسمه در حال ساخت در چندین مرحله بازدید به عمل آمد. اما بنا به دلایلی از جمله مواد به کار رفته در آن، مجسمه قواره اصلی خود را از دست داد. به همین علت، طی مذاکره با یکی از مجسمه سازان ماهر استان، قرار بر این شد تا  ظرف مدت دو هفته بر روی سکویی در نزدیکی منزل دکتر چمساز ، این مجسمه تعبیه و نصب گردد.

غیاثی ابراز امیدواری نمود تا نهایتاً ظرف مدت یک ماه آینده مجسمه نصب گردد.

سخنگوی شورای شهر خمام با تکذیب خبری مبتنی بر این که « مجسمه دکتر چمساز قرار نیست نصب شود » اظهار داشت: بنده به عنوان سخنگوی شورای شهر خمام این موضوع را به شدت تکذیب می نمایم.  نصب این مجسمه، باعث افتخار شورای شهر و شهرداری خمام است.

وی در انتها از برگزاری مراسم رونمایی از مجسمه دکتر چمساز با حضور استاندار، نمایندگان رشت در مجلس، فرماندار و جمع دیگری از مسئولین و با دستان شخص دکتر چمساز در آینده نزدیک خبر داد.

 

1 2 3 4 5 6 7

 

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

انتشار یافته:۲

  1. همشهری
     | 2014/05/7 - 15:24
    پاسخ
    +1
    0

    از خواندن این مطلب و مشاهده عکس ها ناخودآگاه اشک ریختم برای دکتر عزیز شهرمان آرزوی طول عمر همراه با سلامتی دارم

  2. همشهری خمامی ازرشت
     | 2014/05/7 - 16:32
    پاسخ
    0
    -1

    اززحمات شهردار محترم واعضای محترم شورای شهر خمام درخصوص ساخت تندیس دکتر امین چمساز به پاس قدردانی اززحمات یک پزشک مردمی وخیر صمیمانه تشکر وقدردانی می گردد.
    انشاءاله موفق وموید باشید.

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads