کد خبر: 50273 - تاریخ: سه‌شنبه، 6 می 2014 - 12:12

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان خبرداد:

آغاز تشکیل پرونده استخدام دانشجو معلمان ورودی ۹۲ در گیلان

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه ساماندهی نیروی انسانی در این نهاد با توجه به نظام جدید آموزشی باید مورد توجه باشد، گفت: تمام دانشجو معلمان ورودی ۹۲ با در دست داشتن مدارک به ادارات آموزش و پرورش برای تشکیل پرونده مراجعه کنند.

به گزارش خوبان، مهدی حاجتی در مراسم تقدیر از معلمان نمونه ناحیه یک و دوی رشت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با بیان اینکه آموزش و پرورش گیلان وظیفه تربیت 400 هزار دانش آموز را برعهده دارد، اظهار کرد: ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش با توجه به نظام جدید آموزشی باید مورد توجه قرار گیرد.

وی معلم را صاحبان اصلی نظام تعلیم و تربیت دانست وافزود: باید فضای پرسشگری و نقادی در آموزش و پرورش مهیا شود.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با تاکید بر اینکه دانش آموزان باید اختیار داشته باشند تا مسائل را مطرح کنند گفت: باید یک آموزش و پرورش پویا و خلاق داشته باشیم.

حاجتی معلمان را طلایه داران تفکر دینی و انقلابی عنوان کرد و افزود: آنچه که امروز مفقول مانده و باید آن را احیا کنیم تکریم از مقام معلم است.

وی با اشاره به آیات قرآن تصریح کرد: قرآن کریم از مقام تجلیل می کندو معلم را مورد اکرام قرار می دهد.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با تاکید بر ایجاد ارتباط دوسویه بین معلمان و دانش آموزان تصریح کرد: کار آموزش کاربردی و کارشناسی است.

حاجتی تصریح کرد: تمام دانشجو معلمان سهمیه گیلان ورودی سال 92 باید مدارک مورد نیاز خود را با توجه به محل سکونت برای تشکیل پرونده استخدامی به یکی از ادارات آموزش و پرورش تعیین شده ارسال کنند.

فرماندار شهرستان رشت نیز در این مراسم با بیان اینکه توجه به مشکلات معلمان در مدارس از لحاظ ساختار، اجرا و صنفی مورد توجه است، اظهار کرد:  تا آنجا که در توان داریم برای حل مشکلات معلمان تلاش می شود.

سید عیسی مهدوی با اشاره به اینکه ارتقا فرهنگ سرآغاز توسعه اقتصادی است، گفت: معلمان پای گذار و تعلیم دهنده انسان هایی هستند که روی پای خود می ایستند و چرخه اقتصاد را به حرکت در می آورند.

وی تقویت روحیه خود باوری در سایه رهنمودهای معلمان را مورد تاکید قرارداد و افزود: در شرایطی که هجمه های دشمنان اعتقاد و ایدئولوژی اسلامی را تهدید می کند نقش معلمان بسیار حائز اهمیت است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/49


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads