کد خبر: 50183 - تاریخ: دوشنبه، 5 می 2014 - 09:51

اظهارات شگفت‌آور دستیار ارشد روحانی درباره پرچم پهلوی!

دستیار ارشد رئیس‌جمهور درباره پرچم رژیم شاه ادعا کرد: شیر نماد حضرت علی(ع) و خورشید نماد حضرت محمد(ص) است و تنها تاجش مربوط به شاه بود.

به گزارش خوبان: انتخاب نوشت: حجت‌الاسلام والمسلمین علی یونسی شامگاه شنبه در پایان سفر دو روزه‌اش به شیراز، در یک کنفرانس خبری، گفت: عده‌ای خیال می‌کردند نماد شیر و خورشید در میان پرچم ایران یک نماد سلطنتی است اما اینگونه نیست.

یونسی در ادامه اظهارات عجیبش ادامه داد: شیر نماد حضرت علی(ع) و خورشید نماد حضرت محمد(ص) است و تنها تاجش مربوط به شاه بود.

وزیر سابق اطلاعات اضافه کرد که «اگر به من باشد، هلال احمر را تغییر می‌دهم و شیر و خورشید را جایگزین آن می‌کنم؛ البته برای هلال احمر هم احترام قائلم.»

واکنش به اعتراض در جلسه سخنرانی

وی در ادامه سخنانش که توسط ایسنا مخابره شده، درباره اعتراضاتی که در جریان سخنرانی اش در شیراز رخ داد،‌ مدعی شد: من برای این اتفاقات اهمیتی قائل نیستم. به نظرم اتفاق مهمی در جلسه نیفتاد و ما طبق برنامه عمل کردیم و بسیاری از افراد هم اجازه پیدا کردند حرف بزنند.

یونسی اضافه کرد: البته عده معدودی می‌خواستند جلسه را بر هم بزنند که موفق نشدند. هدف آنها این بود که جلسه را به هم بریزند که نتوانستند به هدفشان برسند و در عین حال به کسانی که انتقاد و سئوال داشتند، اجازه و فرصت داده شد تا حرف‌هایشان را بزنند. البته اکثریت جلسه پاسخ بسیاری از سئوالات را دادند.

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads