کد خبر: 49897 - تاریخ: پنج‌شنبه، 1 می 2014 - 17:43

با حضور کوچکی نژاد و مهدوی؛

همایش تجلیل از شوراهای اسلامی شهر و روستای بخش خشکبیجار برگزار شد+ تصاویر

همایش تجلیل از شوراهای اسلامی شهر و روستای بخش خشکبیجار با حضور جبار کوچکی نژاد و مهدوی فرماندار رشت در سالن جهاد خشکبیجار برگزار شد.

به گزارش خوبان: همایش تجلیل از شوراهای اسلامی شهر و روستای بخش خشکبیجار عصر چهارشنبه با حضور جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس و سید عیسی مهدوی فرماندار رشت در سالن جهاد خشکبیجار برگزار شد.

در ابتدای این مراسم علی شاددوست بخشدار خشکبیجار در خصوص مشکلات کشاورزان خشکبیجاری از جمله مشکل کمبود آب زراعی، بیمه کشاورزی و همچنین کود شیمیایی مورد نیاز کشاورزان به ایراد سخن پرداخت.

 

1

در ادامه آذرنگ مدیر امور آب مرکزی شهرستان رشت با اشاره به رهاسازی آب سد سفید رود اظهار داشت: در کل استان گیلان 188 هزار هکتار از مزارع ما باید توسط رودخانه سفید رود آب رسانی شود.

وی افزود: به منظور از کاهش مشکلات ناشی از کم آبی در خشکبیجار حدود 40 کیلومتر از رودخانه های خشکبیجار را لایروبی نموده ایم.

مدیر امور آب مرکزی شهرستان رشت با انتقاد از روش آبیاری سنتی افزود: امروزه تعداد بیشماری از کشاورزان از روش آبیاری سنتی برای آبیاری مزارع خود استفاده می کنند که این عمل سبب می شود مقدار آب بیشتری مورد استفاده قرار گیرد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد مشکلات آب شهرستان رشت مرتفع گردد و کشاورزان بتوانند بدون دغدغه خاطر به کار خود مشغول شوند.

 

3

سید عیسی مهدوی فرماندار رشت سخنران بعدی این مراسم بود.

مهدوی ضمن تبریک فرا رسیدن روز شوراها و روز معلم گفت: یکی از فرمان های قاطع امام راحل تشکیل شوراها بود که در سال 1378 اولین دوره شوراها با حضور حدود 200 هزار نفر از خدمت گذاران مردم آغز گردید.

وی افزود: همه ی اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا نمایندگان مردم می باشند.

 

10

وی با اشاره به نام گذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی تاکید نمود: با توجه به نام گذاری امسال شوراها باید تلاش بیشتری کنند تا زمینه های فرهنگ و اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب فراهم شود.

فرماندار رشت اظهار داشت: مسئله کشاورزی نیز خود یک نوع اقتصاد مقاومتی است پس باید آن را رواج و گسترش دهیم تا بتوانیم در مقابل تهدیدات دشمنان مقاومت کنیم.

مهدوی خاطر نشان کرد: اقتصاد مقاومتی یک اقتصاد تهاجمی است که در آن با توانایی خودمان به جنگ با دشمن می رویم.

لازم به ذکر است؛ در انتها این مراسم با اهدا لوح یاد بود به اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای بخش خشکبیجار از ایشان قدردانی شد.

 

2
4 5 6 8 9

گزارش: میلاد ولایتی

انتهای پیام/

 

اخبار مرتبط:

کوچکی نژاد: شوراهای اسلامی بهترین نیروهای انسانی برای این ملت هستند


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads