کد خبر: 49476 - تاریخ: جمعه، 25 آوریل 2014 - 13:07

مجید فاتحی در جلسه شورای اداری شهرستان رشت مطرح نمود؛

کیفیت خدمات برق در روستاهای گیلان بهبود یابد

در این جلسه مجید فاتحی رئیس شواری بخش خشکبیجار بر ضرورت مطالعه و احداث سردهنه سازی بر روی دو زهکش مهم شهر معروف به زهکش تازه بکنده در چپرپرد و زهکش حاجی بکنده ما بین تالش محله و حاجی بکنده تاکید نمود.

به گزارش خوبان: جلسه شورای اسلامی شهرستان رشت، با حضور آقابیگی مدیرعامل آب منطقه ای گیلان و طالبی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان روز گذشته برگزار شد.

در این جلسه مجید فاتحی رئیس شواری بخش خشکبیجار بر ضرورت مطالعه و احداث سردهنه سازی بر روی دو زهکش مهم بخش خشکبیجار معروف به زهکش تازه بکنده در چپرپرد و زهکش حاجی بکنده ما بین تالش محله و حاجی بکنده تاکید نمود.

وی با با بیان این که این کاراز هدر روی آب جلوگیری می کند گفت: آب حاصل ازاین مهار کردن علاوه بر مصارف کشاورزی، جهت آبزی پروری برای اشتغال جوانان روستایی و توسعه گردشگری مورد استفاده قرار می گیرد.

نماینده شورای شهرستان رشت در شورای عالی گیلان با اشاره به افزایش هزینه انشعاب برق در روستاها از شرکت برق منطقه ای گیلان درخواست نمود تا متناسب با این افزایش خدمات خود در روستاها را افزایش دهد.

وی ادامه داد:  از جمله این موارد رفع ضعف برق ، ترمیم تیرهای فرسوده، تعویض لامپ های معابر و رفع کمبود کنتور برق متقاضیان در روستاها می باشد.

مدیر عامل آب برق منطقه ای گیلان نیز در این جلسه با بیان این که از غروب شنبه، آب سد سفیدرود برای مصارف کشاورزی رهاسازی می شود خاطر نشان کرد: مشارکت کشاورزان و شوراها در زمینه مدیریت مصرف آب با توجه به کمبود آب در فصل زراعی جدید از اهمیت به سزایی برخوردار است.

همچنین در این جلسه، مدیرعامل برق منطقه ای  گیلان گزارش مبسوطی در حوزه برق و اقداماتی که برای توسعه خدمات در روستاها و شهرهای شهرستان رشت صورت گرفته ، بیان نمود.

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads