کد خبر: 49346 - تاریخ: چهارشنبه، 23 آوریل 2014 - 10:53

با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی؛

رئیس دانشگاه گیلان معرفی شد

احمد رضی عضو هیئت علمی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه گیلان، با تصویب و رأی اعتماد شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان رئیس دانشگاه گیلان انتخاب شد.

به گزارش خوبان، احمد رضی عضو هیئت علمی گروه ادبیات فارسی با مرتبه علمی دانشیاری بوده و معاونت دانشجویی دانشگاه گیلان و جهاد دانشگاهی را در سابقه خود دارد و از 20 آذر 92 با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری سرپرست دانشگاه گیلان بود.

 

احمد رضی

20 آذر 92، در حکمی از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، از خدمات عبدالله حاتم‌زاده در مدت تصدی مسئولیت دانشگاه گیلان تشکر و قدردانی شده و احمد رضی به عنوان سرپرست دانشگاه گیلان منصوب شد.

40 مقاله پژوهشی و 53 مقاله در همایش‌های علمی از احمد رضی تاکنون منتشر شده است و وی، معاون دانشجویی، مسئول جهاد دانشگاهی و مشاور فرهنگی ریاست دانشگاه گیلان را در کارنامه مدیریتی خود دارد.

عضویت در شورای پژوهشی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه گیلان و شورای بررسی متن‌ها و کتاب‌های علوم انسانی دانشگاه‌ها از دیگر مسئولیت‌های احمد رضی است.

شب گذشته جلسه 745 شورای عالی انقلاب فرهنگی که به ریاست رئیس جمهور برگزار شد و احمد رضی موفق به کسب رای اعتماد از شورای عالی انقلاب فرهنگی شد.

پیش از رضی، عبدالله حاتم‌زاده عضو هیئت علمی گروه باغبانی دانشگاه گیلان و دارای مرتبه استادی از دی ماه سال 1384رئیس دانتشگاه گیلان بود.

 

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

 

اخبار مرتبط:

حاتم زاده پس از ۸ سال مسئولیت را به رضی واگذار کرد/ عکس


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads