کد خبر: 49202 - تاریخ: دوشنبه، 21 آوریل 2014 - 09:38

در دیدار روز گذشته روحانی؛

حضور یکی از اصحاب فتنه ۸۸ در مراسم بزرگداشت روز زن دولت!!!

دیدار دیروز روحانی با برخی زنان فتنه گر در مراسمی که به مناسبت میلاد بزرگ بانوی انقلابی جهان اسلام و مدافع بلافصل ولایت فقیه حضرت زهرا(س) برگزار شد نمی تواند سنخیتی با آرمان های امام راحل و پاسداشت خون شهیدان داشته باشد.

به گزارش خوبان: همایش ملی «زنان، نقش‌آفرینان عرصه اقتصاد و فرهنگ» صبح روز گذشته در سالن اجلاس سران برگزار شد و در این دیدار چهره های نام آشنای فتنه ۸۸ نیز حضور داشتند که به نظر می رسد حضور اشخاصی همچون نرگس محمدی که همکار شیرین عبادی و عضو ارشد گروهک موسوم به ‘کانون مدافعان حقوق بشر’ بوده و به دلیل انجام فعالیت‌های خارج از ضابطه و فعالیت علیه نظام به زندان افتاده بود با توجه به مدیریت بالای برگزاری دیدار های رئیس جمهور و چک کردن همه افراد حاضر در دیدار ها از نظر فکری و حتی حزبی نمی تواند بدون برنامه ریزی و قبلی بوده باشد.

 

این برنامه ریزی در دیدار ها را می توان با مصداقی همچون دیدار دانشجویان در دانشگاه سیستان و بلوچستان با رئیس جمهور مثال زد چرا که هیچ دانشجوی منتقدی حتی اجازه ورود به جلسه روحانی با دانشجویان را پیدا نکرد.

 

از طرفی با وجود اینکه بارها از رئیس جمهور و اعضای محترم دولت خواسته شده تا مرزبندی خود با فتنه را مشخص نمایند دیدار امروز روحانی با یرخی زنان فتنه گر در مراسمی که به مناسبت میلاد بزرگ بانوی انقلابی جهان اسلام و مدافع بلافصل ولایت فقیه حضرت زهرا(س) برگزار شد نمی تواند سنخیتی با آرمان های امام راحل و پاسداشت خون شهیدان داشته باشد.

 

در زمانه‌ای که دیدار هیئت های اروپایی با عمال فتنه ۸۸ از سوی مردم ایران و مسئولین و نمایندگان مجلس شورای اسلامی توهین به چهارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می شوند و در موضع گیری های صریح و بی پرده مسئولین سیاسی و فرهنگی کشور این اقدام آنها منفور شمرده می شود از شخص آقای روحانی نیز انتظار می رفت تا کمی به ابعاد دیدار های خود نگاه ولایتمدارانه داشته باشد.

 

باید دید که آیا نرگس محمدی و نیز دیگر زنان فعال فتنه که امروز در برنامه دیدار با رئیس جمهور حضور داشته‌اند نیز از سد دوشکا عبور کرده اند و یا اینکه به این برنامه دعوت شده بودند؟

 

اما در این شرایط که همه افکار پلید استکبار جهانی به صف شده اند تا در این دوران گذار تاریخی با وارد کردن هجمه های متعدد فکری و عقیدتی به افکار عمومی ایران فتنه دیگری را دامن بزنند و در این راه از وجود فعالان فتنه ۸۸ نیز بی بهره نبوده است بهتر بود که آقای روحانی کمی در مشی اعتدالی خود تجدید نظر کرده و این نکته که در شان رئیس جمهور نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیست که با دست اندرکاران براندازی سال ۸۸ و عاملانی که به هرحال دست‌شان به خون جوانان این مرز و بوم آغشته است دیدار داشته باشد.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  1. عمار رهبری
     | 2014/04/21 - 15:57
    پاسخ

    این کار قطعاً خیانت است و نمی توان با دیده اغماض به آن نگریست. دولت مردان باید پاسخ بدهند!

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads