کد خبر: 49162 - تاریخ: یکشنبه، 20 آوریل 2014 - 12:51

محسن یوسفی:

اگر دیگران به محجوب دروغ گفته‌اند، گناه بازیکنان ملوان چیست؟

هافبک ملوان با انتقاد از وضعیت این تیم‌ می‌گوید روزی که سیروس محجوب به این تیم آمد پنجاه نفر در کنار او بودند اما در روزهای مشکلات این تیم هیچیک از آنها نبودند و سوال اصلیش از مالک ملوان این است که اگر دیگران به او دروغ گفته‌اند، گناه بازیکنان ملوان چیست؟

به گزارش خوبان، محسن یوسفی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت ملوان، اظهار کرد: تیم دچار وضعیت مالی عجیبی شده. در این فصل هیچ مشکل فنی و اخلاقی نداشتیم و شاید بهتر بود به جای نتایج خوب در قعر جدول باشیم تا مسئولان به فکر ما باشند. داماشی‌ها کلی خرج کردند تا سقوط نکنند، اما تیم ما وضعیت مناسبی داشت و در حالی که یکی از بهترین نتایج ملوان را گرفتیم هیچ یک از مسئولان این تیم را ندیدیم که بیاید و از ما تشکر کند.

او اضافه کرد: من 36 درصد از قراردادم را در این فصل گرفته‌ام. البته در جایی مثل ملوان، مثل استقلال و پرسپولیس پول وجود ندارد که 30 درصد مثلا 900 میلیون تومان رقم زیادی شود. بازیکنانی در ملوان بودند که در ترکیب ثابت به میدان می رفتند و قراردادهایشان 30 میلیون تومان و گاهی کمتر از 10 میلیون تومان . جالب است که مثلا به برخی از آنها سه میلیون از قراردادشان را می‌دادند و آنها نیمی از پول را برای خرید کفش فوتبال خرج می‌کردند.

ها‌فبک ملوان با انتقاد از سیروس محجوب مالک این تیم افزود: می‌گویند ایشان هم‌چنان مالک باشگاه ملوان هستند. اما مشکل اصلی این است که مگر می‌توان قایمکی کار کرد. مگر می‌شود که یک نفر صاحب تیم باشد و یک روز در رسانه‌ها بگوید که دیگر مالک نیست. شنیده‌ایم که ایشان در حال حسابرسی باشگاه هستند و البته احتمال دارد که به این تیم برگردد. در حالی که بازیکنان ما شب عید نیازمند 500 هزار تومان بودند مسئولان ملوان و آقای محجوب با خیال راحت استراحت می‌کردند و خیالشان هم نبود که بازیکنان چقدر محتاج هستند و شب عید را باید چگونه بگذرانند. آقای محجوب می‌گفتند که ماهی 10 درصد از قراردادهایتان را می‌دهم ، اما این کار فقط یک ماه انجام شد و البته به دو، سه نفر از بازیکنان پراید دادند.

او در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود در بازی آخر ملوان 700 هزار تومان به بازیکنان این تیم داده شده؟ عنوان کرد: برای امثال من که مثلا 100 میلیون تومان طلب دارم واقعا 700 هزار تومان پول بزرگی است. شما ببینید که چه وضعیتی برای ما ایجاد کردند که وقتی 700 هزار تومان به بازیکنان دادند همه خوشحال شدند!

یوسفی ادامه داد: خیلی از بازیکنان ملوان به احترام مازیار زارع کاری نکردند. در زمان آقای درودگر ما بعد از هر برد پاداش می‌گرفتیم، هر چند رقمش بالا نبود، اما برای بازیکنان مساله مهمی شمرده می‌شد . وقتی که محجوب آمد همه خوشحال شدند، چرا که ایشان وعده های خوبی می‌دادند. به ما وعده دادند که تا قبل از عید 60 درصد قراردادهایمان را پرداخت می‌کند. خیلی از بازیکنان روی این تیم حساب کردند و خریدهایی انجام دادند. در نهایت این اتفاق نیفتاد تا این بازیکنان کلی زیر بدهی بروند.

او در پاسخی به سوالی درباره عملکرد اسکوچیچ در ملوان ، اظهار کرد: او در شرایط سختی ملوان را گرفت و در پنج هفته‌ نخست لیگ مدام روی سکوها می‌شنید که مربی خارجی نمی‌خواهیم، اما او و بازیکنان مقاومت کردند تا شرایط جوری شد که اگر کمی خوش شانس بودیم بر روی سهمیه آسیایی تلاش می‌کردیم. کارهایی که اسکوچیچ در ملوان کرد تا سال‌ها در این تیم می ماند.

ها‌فبک ملوان در پاسخ به این سوال که آیا خودش در این تیم می ماند یا نه؟ گفت: قرارداد من با این تیم به پایان رسیده است. از چند تیم با من صحبت شده، اما چون چیزی معلوم نیست خیلی پیشنهادات جدی مطرح نمی‌شوند.

یوسفی در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا علاقمند است در ملوان بماند یا نه؟ گفت: شرایط خوبی در ملوان داشتم و اگر مشکلات مالی‌اش حل شود دوست دارم در خدمت این تیم باشم. اما روی صحبتم با آقای محجوب است. اگر مسئولان تیم به شما اطلاعات غلط دادند و میزان بدهی‌ها را به طور دقیق به شما نگفته‌اند، بازیکنان چه گناهی دارند؟ مگر شما از بزرگ‌ترین تاجران ایرانی در جهان نیستید؟ چطور متوجه نشدید اطلاعاتی که به شما می‌دهند دروغ است. خواهش می‌کنیم مشکلات بازیکنان را حل کنید و سپس به مشکلات خودتان رسیدگی کنید. روز اول که شما آمدید یکی می‌گفت من دست راست محجوبم. یکی می‌گفت من دست چپ محجوبم. دیگری می‌گفت من معاون اول محجوبم و دیگری می‌گفت من معاون دوم محجوبم. 50 نفر دور شما بود، اما این روزهای آخر هیچ کدامشان حضور نداشتند. ما به احترام زارع و نقش بزرگش در ملوان و فقط به عشق هواداران در هفته‌ آخر بازی کردیم و امیدواریم شرایطمان را بفهمیم.

انتهاي پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads