کد خبر: 49152 - تاریخ: یکشنبه، 20 آوریل 2014 - 11:59

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان خبر داد:

اجرای بیش از ۴۵۰ عنوان ویژه برنامه هفته زن در گیلان

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گیلان گفت: بیش از ۴۵۰ ویژه برنامه با همکاری سازمان‌ها و نهادهای مختلف برای گرامیداشت هفته زن در گیلان پیش بینی شده است.

به گزارش خوبان، ساحره میرسیدی عصر شنبه در جمع مشاوران بانوان دستگاه‌های اجرایی گیلان با تبریک ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن و مادر، اظهار کرد: بیش از 450 ویژه برنامه برای گرامیداشت هفته زن در استان پیش بینی شده است که توسط 70 دستگاه اجرایی و 16 فرمانداری به اجرا در می‌آید.

وی برگزاری جشنواره دختران فاطمی، جشن میلاد کوثر به صورت استانی و شهرستانی،برگزاری جشن‌ها و همایش‌ها، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، برگزاری کارگاه‌های آموزشی باعنوان کارگاه آموزشی زندگی سالم ، نشاط و تحکیم بنیان خانواده،کارگاه‌های آموزشی ویژه همسران جوان، تقدیر و تجلیل از زنان موفق و کارآفرین را برخی از این برنامه‌ها بیان کرد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گیلان، برگزاری نشست‌هایی با عنوان زن و شخصیت حضرت فاطمه زهرا (س)، برگزاری کلاس‌های آموزشی و عقیدتی، برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب، تقدیر از فعالان و خیرین زن حوزه اشتغال، ویزیت رایگان بانوان در روستاها را از دیگر برنامه‌های این هفته دانست.

میرسیدی افزود: افتتاح 18 باب منزل مسکونی زنان سرپرست خانوار، مسابقات وبلاگ نویسی، برگزاری اردوی یک روزه، رایگان کردن استخرهای شنا و سالن‌های ورزشی، افتتاح و بازدید از طرح‌های موفق زنان سرپرست خانوار از مهمترین عناوین برنامه‌های این هفته است.

وی با بیان اینکه اجرای برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر نقش بسزایی در تبیین هر چه بیشتر نقش بانوان در توسعه همه جانبه جامعه دارد، خاطرنشان کرد: در برگزاری این آیین‌ها به گسترش فرهنگ فاطمی در نهاد خانواده و نسل جوان نهادینه توجه شده است.

مدیرکل دفتر اموربانوان و خانواده استانداری گیلان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری مانند سال‌های گذشته با نگاهی کارشناسانه امسال را نیز به نام سال “اقتصاد و فرهنگ همراه با عزم ملی و مدیریت جهادی” نامگذاری کردند، گفت: اقتصاد و فرهنگ زیرساخت تحقق اقتصاد مقاومتی است و این مهم جز با حرکت جهادی و عزم ملی امکان ندارد و برای این مأموریت مهم لازم است که مسئولان و مردم تلاش داشته باشند و زنان هم با بهره‌گیری از بیانات مقام عظمای ولایت می‌توانند نقش تعیین کننده‌ای در این بخش ایفا کنند.

میرسیدی افزود: حضور فعال بانوان در جامعه و کانون خانواده از بزرگترین نعمت‌هایی است که خداوند نسبت به ما در جامعه اسلامی عطا کرده و باید نسبت به داشتن این نعمت که با پیروزی انقلاب با تکریم مقام زن نصیب ماشده سپاسگزار بود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads