کد خبر: 4905 - تاریخ: پنج‌شنبه، 19 جولای 2012 - 16:23

سردار یکتا:

نظام اسلامی تجلی حکومت شهداست

مدیرعامل بنیاد خاتم‌الاوصیا (ص) با بیان اینکه شهدا بر دل‌ها حاکمیت دارند گفت: نظام اسلامی تجلی حکومت شهدا است.

به گزارش خوبان به نقل از  فارس  حسین یکتا در هفتمین یادواره شهدای گمنام مرکز عالی تربیت جهادی و تکاوری سیدالشهدا (ع) نیروی دریایی سپاه اظهار کرد: حکومت شهدا با وقوع انقلاب اسلامی در ایران آغاز شده است.

وی با بیان اینکه حکومت شهدا در حال تجلی پیدا کردن است، افزود: شهدا بر دل‌ها حاکمیت دارند و برای امام عصر (عج) یارگیری می‌کنند.

یکتا مزار شهدا را تا قیامت دارالشفا خواند و تصریح کرد: شهدا در رزم و جنگ به امام عصر خود راست گفتند و محکم پای دین خدا ایستادند.

مدیرعامل بنیاد خاتم‌الاوصیا (ص) شهدا را در جامعه اثرگذار دانست و ابراز کرد: امروز از ادیان دیگر به دنبال شهدای انقلاب اسلامی هستند.

وی به حضور اقشار مختلف در شلمچه اشاره کرد و گفت: تحریم‌ها دیگر تاثیر ندارد زیرا تمام رزق‌های آسمان در دستان ماست و در شرایط بدر و خیبر قرار داریم.

یکتا با تاکید براینکه کشتی‌ها باید از اروپا حرکت کرده و کنار شلمچه پهلو بگیرند و تربت شهدا را با خود ببرند، بیان کرد: شهدا بر دل‌ها حاکمیت دارند و افراد جامعه را مدیریت و تربیت می‌کنند.

مدیرعامل بنیاد خاتم‌الاوصیا (ص) اقتدار جمهوری اسلامی را به برکت خون شهدا عنوان کرد و یادآور شد: آمریکا اگر جرات داشت تاکنون به ایران حمله کرده بود اما از رزمندگان اسلام هراس دارد.

وی با بیان اینکه رزمندگان اسلام مقتدرانه در خشکی و دریا در مقابل دشمن ایستاده‌اند، اذعان کرد: دنیا در حال گذر از گردنه مهم است.

یکتا بیداری اسلامی در جهان را امر مهمی توصیف کرد و افزود: شهدا در مسیر تکاملی انقلاب اسلامی تربیت شدند.

مدیرعامل بنیاد خاتم‌الاوصیا (ص) با اشاره به اینکه شهدا ولایتمداری را تمرین کردند، اذعان کرد: می‌دانیم خبری در راه است و شهدا جایگاه خود را در جهان دیگر دیده بودند.

فرمانده مرکز عالی تربیت جهادی و تکاوری سیدالشهدا (ع) نیز در مراسم مذکور، هفتمین یادواره شهدای گمنام را دارای ویژگی‌هایی خواند و گفت: امسال برگزاری یادواره شهدای مرکز مذکور با سالروز پذیرش قطعنامه 598 توسط جمهوری اسلامی ایران تقارن پیدا کرده است.

اصغر شکراللهی افزود: می‌خواهیم بازهم با امام (ره) و مقام معظم رهبری پیمان ببندیم و بگوییم جوانان نسل امروز مانند رزمندگان دفاع مقدس مقابل استکبار ایستاده‌اند و از ولی خود جدا نمی‌شوند.

وی با اشاره به رزمایش نیروی دریایی سپاه در مراسم یادواره شهدا، تصریح کرد: صحنه‌ای کوچک از هشت سال ایثار و از خودگذشتگی فرزندان کشور در رزمایش مذکور به نمایش گذاشته شده است.

به گزارش خوبان، در هفتمین یادواره شهدای گمنام مرکز عالی تربیت جهادی و تکاوری سیدالشهدا (ع) از خانم اسماعیلیان مادر سه شهید، دو جانباز و یک آزاده، مادر شهیدان یوسفی و همسر آزاده و جانباز قاسم فیروزی تجلیل شد.

اجرای رزمایش دوران دفاع مقدس و مداحی میثم مطیعی از دیگر برنامه‌های یادواره شهدای گمنام مرکز عالی تربیت جهادی و تکاوری سیدالشهدا (ع) نیروی دریایی سپاه در زیباکنار بود.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads